kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۹۶۸۸
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۶

افشای اطلاعات سانسورشده اسرائیل در «پرس ‌تی‌وی»(اخبار ادبی و هنری)

تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «داخل اسرائیل» گفت: در این برنامه سعی داریم حقایق وضعیت یهودیانی را که توسط صهیونیست‌ها فریفته شده‌ و به فلسطین آمده‌اند به مردم همه کشورها نشان دهیم.



به گزارش سینماپرس، حسین الشیماری تهیه‌کننده برنامه «داخل اسرائیل» (Israel Inside) تصریح کرد: خبرهای چندانی از وضعیت داخلی رژیم صهیونیستی در جهان منتشر نمی‌شود به همین علت در شبکه پرس‌تی‌وی که دارای بُرد جهانی است برنامه داخل اسرائیل را به‌صورت مستند خبری به‌مدت ۲۵ دقیقه در هر هفته تولید می‌کنیم که مردم جهان بتوانند از ماهیت و درون این رژیم آگاهی یابند.
الشیماری سانسور شدید اخبار درون رژیم صهیونیستی سپس سوءاستفاده از این نبود آگاهی درباره وضعیت این رژیم در رسانه‌ها را عامل بی‌اطلاعی مردم جهان از اسرائیل دانست و تأکید کرد: در برنامه داخل اسرائیل با ارائه حقایق به بررسی وضعیت یهودیانی که توسط صهیونیست‌ها فریب خوردند و به فلسطین آمدند، می‌پردازیم، همچنین هدف این برنامه آن است که نشانه‌ها و دلایل فروپاشی تدریجی اسرائیل از درون را شناسایی و اطلاع‌رسانی کند.
این کارشناس رسانه خاطرنشان کرد: به‌عنوان نمونه ما تبیین می‌کنیم که چرا در رژیم صهیونیستی دو انتخابات ناموفق برگزار شد که به تشکیل دولت منجر نشد و سومین آنها هم برگزار شد و در نهایت احزاب صهیونیست مجبور شدند با دولت ائتلافی از برگزاری چهارمین انتخابات جلوگیری کنند، در این مورد تنها تا همین مقدار در رسانه‌ها گفته می‌شود اما علت این وضعیت وخیم در اسرائیل مورد بررسی قرار نمی‌گیرد درحالی که ما در برنامه «داخل اسرائیل» دقیقاً به واکاوی این معضل در اسرائیل می‌پردازیم و اصولاً چرایی همه چالش‌های این رژیم مانند بحران سیاسی، بیکاری و ناامنی اقتصادی، شکاف‌های طبقاتی، گسست میان ملیت‌های مختلفی میان یهودیان، سوءاستفاده جنسی از زنان و کودکان و...، همه را به‌تفصیل و به‌صورت استنادی مورد بررسی قرار می‌دهیم.
الشیماری اضافه کرد: زمانی که مخاطب این برنامه را تماشا کند درمی‌یابد که چرا رژیمی که مورد حمایت اروپا و آمریکا قرار دارد اکنون در اداره جمعیت ۹ میلیون ‌نفری خود کارآمد نیست؟ تهیه‌کننده برنامه داخل اسرائیل گفت: مردم جهان از طریق این برنامه می‌توانند حقایقی را به دست آورند که معمولاً توسط تل‌آویو سانسور می‌شود مانند اینکه بسیاری از صهیونیست‌ها زیر خط فقرند و این روند کسری بودجه، سوءمدیریت و... موجب کاهش اعتماد عمومی شده است. صهیونیست‌ها اکنون به مسئولان خود اعتمادی ندارند. جامعه ارتدوکس اسرائیل معتقد است که اقدامات رژیم صهیونیستی نوعی یهودستیزی است و در برخی موارد رژیم را متهم کرده‌اند که اعمالش مشابه نازی‌هاست. این جامعه همیشه ضدصهیونیست و به حکومت تورات و نه رژیم سکولار فعلی معتقدند.