kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۸۹۵۸
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۹

ولایتی: پارس کردن سگ آمریکایی به جایی نمی‌رسد

مشاور مقام معظم رهبری در گفت‌وگو با یک رسانه لبنانی با بیان اینکه اقدامات واشنگتن تنها یک نمایش است و تاثیری بر مسائل بین‌المللی نخواهد گذاشت تاکید کرد: پارس کردن این سگ آمریکایی به نتیجه نخواهد رسید.


علی‌اکبر ولایتی، مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل در گفت‌وگو با پایگاه خبری العهد تاکید کرد: آمریکا نمی‌تواند هیچ چیزی علیه ملت ایران فعالسازی کند و اگر می‌خواهد مکانیزم ماشه را فعال کند هیچ‌‌کس در جهان از آن تبعیت نخواهد کرد.
وی افزود: آمریکا برای ما هیچ اهمیتی ندارد، ما از زمان پیروزی انقلاب اسلامی با تحریم‌های آمریکا و هم‌پیمانان آن مقابله کردیم، ما می‌توانیم از حاکمیت و عزت و کرامت خود محافظت کنیم. ما می‌توانیم با تحریم‌ها مقابله کنیم و امور کشور را اداره کنیم بنابراین از اجرای چنین اقداماتی که بر مسائل بین‌المللی تاثیرگذار نیستند و تنها یک نمایش آمریکایی هستند، نگران نیستیم.
مشاور مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی افتخار می‌کرد به اینکه بینی آمریکا را به خاک مالید و گروهک داعش را شکست داد؛ گروهک تروریستی داعش را آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها به وجود آوردند و سردار سلیمانی توانست طرح و پروژه آمریکایی‌ها را شکست دهد بنابراین آمریکایی‌ها تروریست هستند و تروریسم دولتی انجام می‌دهند و دلایل اقدامات آنها برای همه شناخته شده است.
علی‌اکبر ولایتی در پایان تاکید کرد: روح شهید قاسم سلیمانی با دعای ملت‌های مسلمان و آزاده و با توجه به جایگاه بزرگ این شهید نزد ملت ایران و ملت‌های دیگر، روز به روز به مدارج بالاتر می‌رود و پارس کردن این سگ آمریکایی به نتیجه نخواهد رسید.