kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۸۴۲۵
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۱

4/5 تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف چهار هزار و ۵۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در درگیرهای مسلحانه پلیس این استان با قاچاقچیان در هفت روز گذشته خبر داد.



به گزارش ایرنا‌، سرتیپ محمد قنبری،  اظهار داشت: پلیس سیستان و بلوچستان در خط مقدم مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر کشور طی هفت روز گذشته در ۱۳۳ عملیات موفقیت‌آمیز افزون ‌بر چهار هزار و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر را کشف کردند.
وی افزود: در هفته گذشته از مجموع عملیات‌های صورت‌گرفته در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان تعداد هفت عملیات همراه با درگیری سنگین مسلحانه با قاچاقچیان مواد مخدر بود که طی آن چهار قاچاقچی به هلاکت رسید.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این عملیات‌ها ضمن توقیف ۱۲ دستگاه خودرو و موتورسیکلت از قاچاقچیان تعداد سه قبضه سلاح نیمه‌سنگین، به همراه ۹ قبضه کلاش و ۲۰۰ عدد فشنگ جنگی و ۱۱ عدد خشاب کشف شد.
وی با اشاره به انهدام هفت باند سازمان‌یافته قاچاق مواد مخدر خاطرنشان کرد: ماموران واحدهای مختلف انتظامی سیستان و بلوچستان در هفت روز گذشته در مجموع تعداد ۲۱۶ مجرم مواد مخدر شامل ۶۲ خرده‌فروش و ۱۴۰ معتاد را دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کردند.