kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۷۶۰۵
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰

کیهان و خوانندگان




33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* نمایندگان لیبرال مجلس دوره گذشته که با خانم موگرینی عکس سلفی می‌گرفتند کجا و نمایندگان مجلس انقلابی امروز که با افتخار کنار روستائیان کشور پای درددل آنان می‌نشینند کجا؟ اگر در تمام عرصه‌های مدیریتی چنین مدیرانی با مدیریت جهادی قرار بگیرند کشور واقعا از هر جهت متحول خواهد شد.
8688---0938
* سفر رئیس محترم مجلس با هیئت همراه به خوزستان و بازدید از 35 نقطه در چند روز حرکت امیدآفرینی برای ملت و به ویژه مردم این منطقه می‌باشد. طبیعی است که افراد بی‌بهره از مدیریت جهادی نسبت به این حرکت انقلابی حسادت می‌کنند.
4249---0936
* آقای قالیباف! ضمن تشکر از این سفر پربرکت، امید است در گام دوم انقلاب و با شکل‌گیری مجلس انقلابی، نهضت محرومیت‌زدایی از مناطق محروم کشور به معنای واقعی کلمه صورت گیرد تا شاهد این صحنه‌های دردناک نباشیم. اکتفا به تهران و مراکز استان‌ها خطایی نابخشودنی است.
سیدطباطبایی
* سفر انقلابی دکتر قالیباف به استان خوزستان، جیغ مدیران روزنامه اعتماد و... را درآورده است. دل این جماعت طبق بیان قرآن کریم مریض است ولی مدعی اصلاح‌طلبی‌اند آنان به دوره مسئولیت خود بنگرند که گامی برای حل مشکلات مردم برنداشته‌اند و وقتی عملکرد کوتاه‌مدت نمایندگان جهادی را می‌بینند برایشان سخت است!
3949---0912 و 0049---0911
* نوع قلمفرسایی روزنامه‌های زنجیره‌ای در مورد سفر رئیس مجلس به خوزستان یا نشان‌دهنده کینه و عداوت این روزنامه‌هاست یا علامت بی‌سوادی دست‌اندرکارانشان. واقعا نمی‌دانند نمایندگان مجلس در برابر تمام ملت مسئولند نه صرفا حوزه انتخابیه‌شان؟! اصلاح‌طلبان غربگرا می‌خواهند هرگونه حضور انقلابی و جهادی برای حل مشکلات مردم را با تمام توان سرکوب کنند!
عمیدی - تهران و علی کربلایی - قزوین
* مگر خون رئیس‌جمهور رنگین‌تر از خون دانش‌آموزان است که آنها باید در سر کلاس‌ها حاضر شوند ولی رئیس‌جمهور از حضور در مدارس برای زدن زنگ افتتاح مدارس پرهیز کند؟!
سوری
* اهانت تکراری نشریه فرانسوی به مقدسات اسلامی، بی‌تردید حرکتی نیست که خارج از مدیریت هیئت حاکمه جنایتکار و متجاوز این کشور و به دور از انتظار باشد... لیکن جای تاسف و شرمساری است که با تمام این رویدادهای نامیمون دشمنان تاریخی و قسم‌خورده انقلاب و نظام اسلامی با مقدسات، متولیان دیپلماسی کشور برخورد شایسته و انقلابی را با آن ندارند.
9219---0903
* رئیس‌جمهور خرداد 92 گفت، من سرهنگ نیستم، حقوقدانم و هیچ‌گاه رفتارم پادگانی نیست. ولی امسال در آغاز سال تحصیلی دانش‌آموزان گفت؛ امسال، سال نظم و انضباط است مثل پادگان‌های نیروهای مسلح!
عسگری
* ما دفاع تمام‌قد رئیس دولت دوازدهم از سند ذلت‌بار 2030 را از یاد نمی‌بریم که گفت: «من از این سند 2030 نخواهم گذشت. تا‌ آخر دولت دوازدهم دنبال می‌کنم!» اگر رئیس دولت این حساسیت و جدیتی را که برای این سند پرخسارت از خود نشان داد، یک درصد آن را هم برای اقتصاد مقاومتی می‌گذاشت الان کشور دچار این همه بحران و مشکلات نبود. و ذلک هو الخسران المبین.
نیکنام - قم
* به گاو‌های شیرده ترامپ یعنی آل‌سعود، آل‌خلیفه و آل‌نهیان عرض می‌کنم به یاری حضرت حق به‌زودی چوب این خودفروختگی، نوکری و خیانت خود را به ملت و آرمان‌ فلسطین خواهید خورد و این وعده حتمی قرآن کریم است که زمین را ارث مستضعفین قرار داده است.
طلبه‌ای از شرق کشور
* گزارش آژانس از همکاری‌های صمیمانه ایران حکایت دارد. در اخبار هم آمده بود توسط مسئولین کشور اجازه بازدید از دو سایت مورد نظر آژانس نیز داده شده پس چرا در قبال این همه همکاری با آژانس گشایشی در تحریم‌ها به وجود نمی‌آید؟ این جاده یکطرفه به نفع غرب و به ضرر کشور تا کجا قرار است ادامه داشته باشد؟
0049---0911
* آقای رئیس‌جمهور! قبل از برجام که قلب رآکتور اراک با بتن پر نشده بود و 12 هزار سانتریفیوژ جمع نشده بود و 9700 کیلو اورانیوم غنی‌شده به خارج ارسال نشده بود، روزانه یک میلیون بشکه نفت با قیمت بیش از صد دلار برای هر بشکه صادر می‌شد. حال با وارد آوردن خسارت سنگین به صنعت هسته‌ای و عدم اجرای تعهدات طرف‌های مقابل، نه تنها از لغو بالمره تحریم‌ها خبری نیست بلکه از میزان صادرات نفت هم به شدت کاسته شده است. آیا مقاومت و ایستادگی جواب می‌دهد یا مذاکرات بی‌حاصل و تسلیم؟!
نوربخش - مشهد مقدس
* وزیر خارجه آمریکا از آن طرف دنیا اعلام کرده نمی‌خواهیم حشدالشعبی در دولت عراق شرکت داشته باشد. خطاب به این یاوه‌گویان باید گفت شما پای خود را از روی گلوی سیاه‌پوستان آمریکایی بردارید نیازی نیست که برای دیگران تعیین تکلیف کنید.
2907---0912
* خیابان 17 شهریور به سمت میدان شهدا، روبه‌روی خیابان شهید مهدوی‌پور زباله‌ها رها شده و این مکان را جولانگاه موش‌ها و گربه‌ها کرده است. مسئولین شهرداری نظافت شهر را جدی‌تر بگیرند.
2846---0935
* 11 سال قبل دولت گروهی از کارمندان را که 25 سال سابقه کار داشتند با 30 سال سابقه کار بازنشسته کرد ولی الان در افزایش حقوق کارمندان متوجه شدیم که درصد افزایش حقوق این عده نسبت به سایر بازنشسته‌ها پایین‌تر بوده است! چرا؟
0396---0915
* برای زدن واکسن بچه به یکی از چندین مرکز بهداشت شهر ... مراجعه کردیم. کارمندانش از فرط بیکاری اسم و فامیل بازی می‌کردند! در این شرایط بد اقتصادی کشور چه ضرورتی است که در هر محله یک خانه بهداشت راه‌اندازی شده و هزینه بیهوده روی دست دولت بگذارد.
3859---0915
* درصد بالایی از شهروندان جامعه مستاجرند با وضعیتی که مسکن پیدا کرده مردم خانه به دوش زندگی‌شان نابود شده است. چرا دولت و دولتمردان برای خانه‌دار شدن مردم تدبیر عملی و شدنی نمی‌اندیشند؟
9691---0919
* از وزیر محترم بهداشت و رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران درخواست می‌شود درخصوص تسهیل تایید پایان‌نامه‌های دانشجویانی که چندین سال است با وجود اتمام تحصیلات متحمل هزینه‌های زیاد مالی و روحی شده‌اند،‌ دستور لازم را صادر کند.
3531---0914
* یک عده با خشک نگه داشتن درختان اقدام به قطع کردن آنها و سپس ساخت‌وساز مسکن می‌کنند. شهرداری علاوه بر جریمه کردن این افراد باید آنان را ملزم به درختکاری جدید در نقطه دیگری بکند.
9239---0922
* مکان فروشگاه قدس سابق در میدان خراسان بیش از 12-13 سال است که به مخروبه‌ای تبدیل شده است درحالی که می‌تواند سرپناهی برای عده‌ای باشد و یا با اجاره‌های پایین به نیروهای کار و تولید اجاره داده شود. بنیاد مستضعفان تکلیف این ساختمان و امثال آن را معلوم کند.
عرفانی
* شهرداری برای صدور پروانه ساخت ساختمان موانع زیادی برسر راه گذاشته که یا باید پول زیادی داشت و از این موانع عبور کرد یا از خیر ساخت گذشت.
5421---0918
* به عنوان مثال سوپر مارکت محل ما نوشابه فانتا زردرنگ را که قیمت درج شده روی آن که 6 هزار تومان است را به قیمت 7 هزار و پانصد تومان می‌فروشد. در جواب اعتراض ما هم می‌گوید: شما نخر! چه مرجعی باید رسیدگی کند؟
9245---0912
* وزارت کار باید با اصلاح قوانین کار، به تبعیض میان نیروهای رسمی، قراردادی و پیمانکاری که مزایا و حقوقشان تفاوت فاحشی دارد ولی کارشان یکسان است پایان دهد.
6263---0938