kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۵۵۵۹
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۲

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی


 
  عدالت توزیعی
 عبدالله گنجی: «طرح اختصاص بنزین سرانه ماهانه به هر ایرانی می‌تواند عادلانه‌ترین روش بهره‌مندی همه از این ثروت ملی باشد. به شرط اینکه کسانی که خودرو ندارند (مستضعف‌ترین) بتوانند در سامانه‌ای سهل‌الوصول سهمیه خود را بفروشند و بخشی از مشکلات خود را با پول آن حل کنند.»
اقدامی برای جبران کارنامه خالی
 حساب رسمی پایگاه خبری نود اقتصادی: «طبق اعلام مدیرعامل شرکت عمران پرند، رئیس‌جمهور قرار است تا چند روز دیگر ۱۳۰۰ واحد از فاز ۴ و ۶ مسکن مهر پرند را به اسم طرح اقدام ملی مسکن افتتاح کند!! آقای روحانی! بعد از ۷ سال برای جبران کارنامه خالی‌‌تان در بخش مسکن، سراغ قوطی کبریت‌های ‎مسکن مهر رفته‌اید؟»
کار بزرگ آدم بزرگ می‌خواهد
 اسماعیل معنوی: «کارِ بزرگ آدمِ بزرگ می‌خواهد، دولت روحانی در تامین حداقل زندگی مردم درمانده شده، چطور میخواهد کارهای بزرگ و گشایش اقتصادی انجام دهد؟ آنهم بدون اقناع متخصصان و افکار عمومی دقیقا به شیوه بنزین آبان ماه!»
سرشکن جرائم روی قیمت‌ها
حبیب ترکاشوند: «شرکت‌های لبنی محصولاتشون رو بدون مجوز گرون می‌کنن و از این راه صدها میلیارد به دست میارن بعد سازمان تعزیرات میاد 2 میلیارد جریمه‌شون می‌کنه، اونا هم میان این جریمه رو سرشکن می‌کنن روی قیمتهاشون؛ داستان قشنگیه نه؟»
چرا ایران را دوست داریم؟
 دکتر روبرتو که در ایتالیا زندگی می‌کند و خودش در بیمارستان در خط مقدم مبارزه با کرونا است با انتشار این تصویر نوشت: «این کلیسا نه در ایتالیا است، نه اروپا و نه آمریکا، بلکه در جمهوری اسلامی ایران است، اصفهان. هزینه‌های نگهداری و تعمیرات آن را وزارت فرهنگ ایران می‌دهد. این است ایران، احترام به انسان و حقوق و دین او، و می‌پرسید چرا ایران را دوست داریم.»
انحراف دینی منافقین
 فاطمه: «از انحراف دینی و تغییر ایدئولوژیک منافقین همین بس که «ازدواج‌های سازمانی» را به وجود آوردند یعنی یک خانم مجبور بود چند وقت با عده‌ای آقا در یک‌ خانه تیمی بماند و بعد به خاطر رعایت مسائل امنیتی سازمان، به خانه دیگری برود و با تعداد دیگری مرد زندگی کند.»
گشایشی به اسم مردم به کام دولت
 فرید ابراهیمی: « اون گشایش اقتصادی که روحانی گفت این هفته قراره ایجاد بشه؟ الان معلوم شده که قراره ۲۲۰میلیون لیتر نفت توی بورس پیش‌فروش کنن تا کسری بودجه امسال دولت جبران بشه. فی‌الواقع یعنی منظور روحانی، گشایش برای دولت بوده نه ملت. کمربندهاتون رو همچنان محکم بسته نگاه دارید!»