kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۴۸۶۸
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۴

مصدومیت ۴ محیط‌بان منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم‌آباد

مسئول منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم‌آباد از مصدومیت چهار نفر از محیط‌بانان این منطقه در درگیری با شکارچیان خبر داد.


  خرم‌آباد- خبرنگار کیهان:

چنگیز نیازی، گفت: روز شنبه مأموران یگان حفاظت منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم‌آباد در پی دریافت گزارشی مبنی بر حضور شکارچیان غیرمجاز در منطقه، با کمین و ردزنی برای دستگیری متخلفان وارد عمل شدند.
وی افزود: محیط‌بانان در ساعت ۲۱ یازدهم مرداد با مشاهده متخلفین اقدام به دستگیری آنها کرده که متاسفانه علیرغم هشدارهای محیط‌بانان، متخلفین با شلیک اسلحه اقدام به درگیری با مامورین کردند.
وی بیان کرد: با درایت محیط‌بانان یکی از متخلفین که اقدام به تیراندازی کرده بود دستگیر و اسلحه وی ضبط شد ولی متاسفانه تعدادی از همراهان این متخلفین که قصد انتقال و جابه‌جایی آنها را داشتند ضمن توهین به محیط‌بانان و تمرد از دستور ضابطین قضایی با آنها درگیر شدند.
نیازی گفت: در این درگیری، با آلاتی همچون چوب دستی، سنگ و چاقو چهار نفر از محیط‌بانان دچار مصدومیت شدند که مصدومیت یکی از آنها از ناحیه صورت خیلی حاد گزارش شده است.
وی اظهار کرد: هر چند ضاربان از محل حادثه متواری شدند ولی با هوشیاری ماموران، یکی از آنان دستگیر و بقیه آنها نیز شناسایی شدند.
مسئول منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم‌آباد تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضایی و همکاری نیروی انتظامی اقدامات لازم درخصوص دستگیری متخلفین صورت گرفته است.