kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۴۸۶۶
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۳

پلمب دانشگاه پزشکی غیرمجاز در بابل

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل از پلمب دانشگاه پزشکی مدرن ایرانی و کلینیک درمانی احیاء در بابل، گتاب و بندپی شرقی توسط کارشناسان معاونت درمان خبر داد.

 
بابل - خبرنگار کیهان:

دکتر قاسم زاده  با بیان اینکه فردی ۳۰ ساله‌ای با جعل لقب پروفسور با تاسیس دانشگاه و کلینیک پزشکی غیرمجاز در شهرهای بابل، گتاب و بندپی شرقی و همچنین جذب دانشجو با دریافت هزینه کلان ، گفت:  این شخص با ادعاهای واهی مبنی بر درمان بیماریهای صعب‌العلاج مبالغ هنگفتی از بیماران اخذ می‌نمود.
وی افزود: کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل، با هماهنگی با دادستان عمومی و انقلاب بابل و دادگاه ویژه مربوطه در استان محل کار این فرد مداخله‌گر در امور پزشکی را پلمب کرده و پرونده ایشان جهت رسیدگی به مراجع قضایی ارسال گردید.
وی تصریح کرد:  ضمن تاکید بر عزم جدی دانشگاه علوم پزشکی بابل بر برخورد با افراد غیرمجاز در حوزه‌  پزشکی و  دندانپزشکی، پوست و زیبایی و طب سنتی از مردم خواست تا فریب تبلیغات غیرواقعی و اغواکننده‌ در این حوزه‌ها را نخورند و در صورت مشاهده چنین مواردی بلافاصله با معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل و یا با سامانه 190 اطلاع رسانی نمایند.