kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۱۹۶۸
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۴

خاطرات شهید مدافع حرم «سعید سامانلو» رونمایی شد(اخبار ادبی و هنری)

همزمان با انتشار کتاب «فقط برای خدا»، مجموعه خاطرات شهید مدافع حرم سعید سامانلو، مراسم رونمایی از این کتاب تازه نشر با حضور پدر و برادر شهید سامانلو، نویسنده کتاب و اعضای انتشارات شهید کاظمی در دفتر انتشارات برگزار شد.

به گزارش فارس، کتاب «فقط برای خدا» حاصل چندین سال تلاش سیده هدی بتول موسوی است که در قالب خاطرات به رشته تحریر درآمده است.
در این مراسم که با حضور پدر شهید، برادر شهید و نویسنده محترم کتاب برگزار شد ضمن تشکر از نویسنده و خانواده محترم شهید به نحوه‌ گردآوری خاطرات و مصاحبه با افراد مختلف از خانواده تا دوستان و همرزمان شهید توسط نویسنده پرداخته شد و در پایان پدر شهید ضمن اظهار خرسندی و رضایت از انتشار این اثر، خاطراتی از فرزند شهیدش بیان و در پایان از کتاب رونمایی کردند.
در این رونمایی نکاتی از مظلومیت و گمنامی شهید بیان شد.پدر شهید به درجه عرفان، خلوص و گمنامی این شهید ‌اشاره کردند و بیان داشت که این شهید دست‌نوشته‌ها و الهی‌نامه‌ای دارد که می‌تواند سند این درجات عالیه را اثبات کند و این نشان از مظلومیت و اقتدای ایشان به مادر اهل بیت (ع)، حضرت زهرا (س) است که در دست نوشته‌هایش می‌دیدم که وقتی با خدا گفت‌وگو می‌کند این‌گونه ابراز کرده بود که: «خدایا دوست دارم نحوه شهادت خانم حضرت زهرا (س) را درک کنم. یاریم بده...»
شهید سعید سامانلو دی ماه ۱۳۶۰ در قم به دنیا آمد و ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ در منطقه نبل‌الزهرای سوریه به فیض شهادت نائل شد.