kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۱۹۱
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۹
محدودیت‌های ترافیکی برای آسایش راهپیمایان روز جهانی قدس

استقرار «ون»ها در 10 مسیر پیش‌بینی شده به مقصد دانشگاه تهران

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ برای آسایش مردم در حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس و آخرین نماز جمعه در ماه مبارک رمضان تمهیدات ویژه‌ای را اعلام کرد.


سرهنگ پرویز حسینی دیروز در گفت‌وگو با ایرنا از رانندگان خودروهای شخصی تقاضا کرد تا به منظور برپایی راهپیمایی روز قدس در مناطق مرکزی شهر تردد نکنند.
حسینی محدوده اجرای طرح ترافیکی روز جهانی قدس را از شمال بلوار کشاورز حد فاصل میدان ولی عصر (عج) تا خیابان کارگر و در شرق، خیابان ولی‌عصر(عج) حد فاصل خیابان جمهوری تا میدان ولی‌عصر (عج) و خیابان فلسطین، طالقانی و خیابان‌های منشعب از آن به سمت غرب دانست و افزود: توقف و تردد کلیه وسایل نقلیه در محدوده‌های یاد شده ممنوع می‌باشد.
وی تأکید کرد: این محدودیت مختص وسایل نقلیه شخصی است و اتوبوس‌های شرکت واحد می‌توانند تا زمان شکل‌گیری راهپیمایی در مسیرهای تعیین شده تردد کنند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران با اشاره به فعالیت تاکسی‌های ون در محدوده‌های یاد شده برای انتقال راهپیمایان به مقصد مصلی گفت: تاکسی‌های ون برای دستیابی به این هدف در 10 مسیر پیش‌بینی شده به ترتیب از میدان هفتم تیر تا میدان ولی عصر، تقاطع خیابان فاطمی تا میدان ولی عصر، تقاطع خیابان‌های فاطمی حجاب تا تقاطع بلوار کشاورز، تقاطع خیابان‌های فاطمی، کارگر تا تقاطع بلوار کشاورز، بیمارستان امام خمینی(ره) تا خیابان کارگر تقاطع خیابان‌های طالقانی، مفتح تا تقاطع حضرت ولی عصر(عج)، تقاطع بزرگراه نواب صفوی تا میدان انقلاب، میدان حر تا میدان انقلاب تقاطع خیابان‌های مفتح، انقلاب اسلامی تا چهار راه ولی عصر (عج) و تقاطع چهار راه ولی عصر (عج) تا تقاطع خیابان وصال، به صورت رفت و برگشت تا اتمام نماز جمعه مستقر خواهند بود.
محل‌های پیش‌بینی شده
برای توقف موتورسیکلت‌ها
سرهنگ حسینی درباره محل توقف موتورسیکلت‌های نمازگزاران نیز گفت: ضلع شمالی مصلی خیابان حجاب حد فاصل فاطمی تا در شرقی پارک لاله، ضلع جنوبی کلیه محورهای جنوبی خیابان انقلاب، ضلع شرقی خیابان ولی عصر (عج) حد فاصل خیابان انقلاب اسلامی تا میدان ولی عصر (عج) و همچنین ضلع غربی خیابان نصرت حدفاصل خیابان جمالزاده تا خیابان کارگر و پارکینگ کاوه در خیابان آزادی به این منظور در نظر گرفته شده است.
محل توقف خودروهای جا به جا شده
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران درباره محل توقف خودروهای جابجا شده از محدوده‌های ترافیکی اعلام شده گفت: طول خیابان طالقانی حد فاصل حافظ تا مفتح در ضلع جنوبی به صورت مورب در یک خط و طول خیابان فاطمی غربی حد فاصل خیابان کارگر تا چمران محل توقف این نوع خودروها خواهد بود و صاحبان خودروهای جابجا شده می‌توانند در این دو مکان به خودروی خود دسترسی داشته باشند.