kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۱۸۶
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۹
بیانیه بسیج جامعه زنان کشور

در حمایت از غزه کجاست غیرت عربی؟!

بسیج جامعه زنان کشور در بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس، جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه را محکوم کرد.


در این بیانیه آمده‌است: به راستی کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان در غزه از چه منطقی برخوردار است که اینچنین ملت‌ها و سازمان‌های حقوق‌بشر را در خواب سنگین فرو برده است؟ امروز کودکان و جوانان فلسطین چشم به جهان اسلام دوخته‌اند، کجاست غیرت عربی که ببیند اینچنین زنان و دختران مظلومانه به شهادت می‌رسند؟ زنان بسیجی کشور در ادامه با اعلام حمایت از مظلومان غزه آورده‌اند: جمعه آخر ماه بزرگ خدا، بهانه‌ای زیبا شده است تا مردم آزاده دنیا بالاخص زنان و مردان روزه‌دار مسلمان، حمایت خود را از مقاومت و پایداری مردم مظلوم مسجد الاقصی در مقابل رژیم اشغالگر قدس اعلام کرده و برخوردهای ظالمانه با این قیام مردمی را محکوم کنند و بیان تاریخی امام خمینی(ره) که فرمودند:‌«ما شریک غم همه مظلومان جهان هستیم» را به منصه ظهور برسانند.
در همین رابطه رئيس بسیج جامعه زنان، در گفت‌وگو با فارس از سکوت مرگبار مجامع بین‌المللی و برخی رسانه‌های داخلی انتقاد کرد.
مینو اصلانی با انتقاد از عملکرد روزنامه‌های داخلی کشور گفت: از دستگاه دیپلماسی می‌خواهیم به صورت فعالتر با این موضوع برخورد کند چراکه شاهد هستیم حتی بسیاری از روزنامه‌های داخلی نیز اینگونه جنایت‌ها را محکوم نمی‌کنند.