kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۱۷۴
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۹
نامه تکان‌دهنده پزشک داوطلب نروژي از غزه

آقای اوباما! یک شب به غزه بیایید

یک پزشک نروژی که داوطلبانه به غزه سفر کرده است در نامه‌ای تکان‌دهنده از اوضاع اسفبار غیرنظامیان و بیماران از رئيس‌جمهور آمریکا خواست به این وضعیت پایان دهد.


به گزارش خبرگزاری فارس، مدزگیلبرت که به صورت داوطلب برای کمک به مردم غزه به این منطقه سفر کرده است در نامه‌ای به باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا اظهار داشت؛ آقای اوباما اگر قلب دارید شما را دعوت می‌کنم با لباس مبدل یک شب در کنار ما در بیمارستان شفای غزه باشید، چرا که مطمئنم این کار باعث خواهد شد مسیر تاریخ تغییر پیدا کند. امکان ندارد که کسی قلب و قدرت داشته باشد یک شب در بیمارستان شفا بماند و پس از آن برای پایان دادن به سلاخی مردم فلسطین کاری نکند.
نهرهای غزه پر از خون شده‌ و همه ابزارها برای قتل‌عام این مردم فراهم شده است. صدای توپ‌های نیروی دریایی، غرش اف 16، پهپادهای تهوع‌آور و آپاچی‌های گوش‌خراش که اکثر آنها ساخت آمریکا هستند قلب هر انسانی را به درد می‌آورد.
تهاجم زمینی به غزه موجب شده که انبوهی از فلسطینیان از هر سنی با هر نوع مجروحیتی از راه برسند، نقص عضو، بدن‌های پاره‌پاره، خونریزی، رعشه و در آستانه مرگ، همه آنها غیرنظامی و بی‌گناه هستند.
طی روزهای اخیر مجروحان با بدن‌های پاره‌پاره و در حال خونریزی وارد بیمارستان می‌شوند، در حالی که در بیمارستان‌ها نه برق است، نه آب، نه مواد دارویی، اما کارکنان بیمارستان‌ها قهرمان‌هایی هستند که شکایتی نمی‌کنند و جنگجویانی هستند که مصمم به مداوای بیماران به تلاش خود ادامه می‌د‌هند.آقای اوباما هر کاری از دستتان برمی‌آید انجام دهید. ادامه این وضعیت قابل دوام نیست.