kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۱۵۵
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۱

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر 33916546 تمام ساعات شبانه‌روز




* سکوت مجامع بین‌المللی در برابر جنایت‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین تأسف‌برانگیز است. ان‌شاءالله به یاری حضرت حق با مقاومت ملت فلسطین صبح پیروزی نزدیک است و شکست و نابودی صهیونیست‌ها حتمی است. امیدوارم راهپیمایی روز جهانی قدس در حمایت از مردم بی‌گناه فلسطین پرشورتر و باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار گردد.
علی‌نژاد از قائم‌شهر
* از ملت مسلمان و ظلم‌ستیز ایران اسلامی زن و مرد و کوچک و بزرگ درخواست می‌شود امسال در روز قدس علیه رژیم کودک‌کش صهیونیستی و آمریکا و همپیمانان منافق و بی‌غیرت منطقه ای آنها که مسلمان‌کشی و آتش‌افروزی در کشورهای اسلامی را برای بقای خود و صهیونیست‌ها به راه انداخته‌اند، یکپارچه فریاد شویم و علیه ظلم و جور بخروشیم که این کمترین وظیفه اسلامی و انسانی ماست. در ضمن خوب است اعلام شود که ملت مسلمان ما کمک‌های مادی خود را چگونه می‌توانند به خط‌مقدم مبارزه و مقاومت علیه دشمن بشریت در غزه ارسال کنند.
گل‌محمد نورانی از مهدیشهر
* به نظر می‌رسد سقوط هواپیمای مالزی در اوکراین برای منحرف کردن توجه جهانی از اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونیستی است تا این رژیم جعلی با خیال راحت‌تر به کودک‌کشی خود تداوم دهد.
5013---0914
* روزنامه‌های زنجیره‌ای اصلاح‌طلب که برای توجیه دفن جاسوس آمریکایی‌ها در ایران آن همه مقاله چاپ کردند چرا در خصوص جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس در غزه سکوت اختیار کرده‌اند و این جنایت‌ها را پوشش نمی‌دهند. مسلمانی به کنار غیرت انسانی آنها چه شده است؟
سوری از تهران
* در این جنایت‌های وحشیانه‌ای که اسرائیل علیه مردم بی‌پناه غزه انجام می‌دهد هیچ چیز مثل بی‌رگ بودن برخی حکام کثیف عرب دل انسان را به درد نمی‌آورد بلکه نشانه‌هایی از خیانت آنها هم مشاهده می‌شود.
4086---0913
* ایران باید چقدر هزینه کند تا برخی‌ها بپذیرند آمریکا به دنبال حل مسئله هسته‌ای کشورمان از راه عادلانه و احترام به حقوق ملت نیست.
9489---0912
* آقای نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت افزایش قیمت خودرو را طبیعی می‌داند. از ایشان خواهش می‌کنم اولا سنجیده حرف بزنند و ثانیا فقط درآمد خودشان را نبینند. به اکثریت جامعه که پس از 20 سال درآمد و پس‌انداز توانایی خرید یک دستگاه پراید را ندارند هم فکر کنند.
رحیمی- اصفهان
* بنده کاری به مسائل جناحی و گروهی ندارم معتقدم سکوت هر‌کس در برابر جنایت‌های اسرائیل علیه فلسطین شرکت در جرم و جنایت این رژیم جعلی است.
7564---0938
* در مقابل شعار نه غزه نه لبنان فتنه‌گران بی‌وجدان، از روی اعتقاد کامل و با صدای رسا و بلند می‌گویم هم غزه هم لبنان جانم فدای اسلام و ایران و مرگ بر اسرائیل کودک‌کش.
یک پیام
* از دولت و مجلس و بسیج سازندگی می‌خواهم فکری اساسی برای بحران بی‌آبی خراسان‌جنوبی بکنند.
2773---0913
* آسفالت جاده تهران- مشهد حدفاصل تهران تا شریف‌آباد کیفیت مطلوبی ندارد و بعضی نقاط این مسیر به صورت خطرناک درآمده است.
9599---0939
* بنیاد شهید و ایثارگران برای جانبازانی که هیچ منبع درآمدی ندارند چند سالی است که مبلغی به عنوان «مستمری‌بگیران» پرداخت می‌کند. هر سال همانند کارکنان دولت دریافتی مستمری‌بگیران را نیز افزایش می‌دادند ولی امسال اولین سالی است که این افزایش برای مستمری‌بگیران اعمال نشد از مسئولین امر درخواست رسیدگی دارم. متأسفانه با پی‌گیری‌های متعدد کسی پاسخگو نیست.
جلالی جانباز 30 درصد
* دولت شعار حمایت غذایی از بعضی افراد جامعه سر می‌دهد ولی ما کارگران ساختمانی با اینکه شغل ثابتی نداریم نه سبد کالا دیده‌ایم و نه تاکنون حمایت غذایی شده‌ایم.
3676---0916
* پمپ بنزین مجن که در فاصله 35 کیلومتری شاهرود قرار دارد اکثر اوقات یا بنزین ندارد یا گازوئیل. حال اگر برای کسی مشکلی رخ دهد چگونه مسیر طولانی تا پمپ بنزین دیگر را طی کند؟ از مسئولین امر انتظار می‌رود نسبت به حل مشکل یادشده اقدام نمایند.
2047---0936
* معلول نخاعی (فلج از کمر به پایین) هستم چندی قبل که برای عمل جراحی سنگ مثانه در بیمارستان کرمانشاه اقدام نمودم بهزیستی از مبلغ قریب به 6 میلیون تومان این عمل فقط یک و نیم میلیون تومان آن را پرداخت کرد که حدود 4/5 میلیون تومان باقیمانده را می‌گویند باید خودت پرداخت کنی در صورتی که تنها منبع درآمدم حقوق مستمری 53 هزارتومانی بهزیستی است! از مسئولین دولتی به ویژه وزیر محترم بهداشت درخواست رسیدگی دارم. بیمارستان شناسنامه و کارت ملی‌ام را گرو نگه داشته است! در ضمن سبد کالایی که قرار شد در مرحله دوم فقط به افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی پرداخت شود وقتی برای پی‌گیری مراجعه نمودم اعلام داشتند چون مجردید به شما تعلق نمی‌گیرد. در صورتی که اکثر معلولین مجردند.
علی‌محمد مرتضی‌نژاد دهستان گولین کنگاور
* چرا مسئولین وزارت نفت به بهانه خصوصی‌سازی به مشکلات نیروهای قراردادی مستقیم رسیدگی نمی‌کنند آیا ما را وادار به انصراف از قرارداد مستقیم می‌کنند تا جیب یک عده پیمانکار بیشتر پر شود!
نیروی قراردادی عسلویه
* اگر خواسته باشیم هیچ پیام تبلیغاتی از طریق تلفن همراه برای ما ارسال نشود چه مرجعی را باید ببینیم. اپراتور همراه اول هیچ توجهی به درخواست ما در این مورد نکرده و نمی‌کند. بنده در این مورد شاکی هستم و از مسئولین تقاضای رسیدگی به شکایتم را دارم.
3505---0911
* 55 خانوار عضو پروژه مسکن محک گیلاوند هستیم که از سال 86 در این کار سرمایه‌گذاری کرده‌ایم. از آنجا که پروژه پیشرفتی نداشته نتیجه‌ای از آن حاصل نشده از مسئولین امر درخواست احقاق حق خویش را داریم.
5476---0919
* از مسئولین امر درخواست می‌شود وضعیت حمل و نقل پردیسان قم را به نفع مستضعفین اصلاح نمایند و مدام مردم را به سختی گرفتار نکنند.
8840---0919
پاسخ روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی «شرکت عمران شهر جدید پردیس
درپاسخ به مطلب مندرج در روزنامه 18 و 19 خرداد ماه سال جاری با موضوع رسیدگی به وضعیت تحویل واحدهای مسکن مهر فاز 9 شهر جدید پردیس به اطلاع می‌رساند دو عامل ذیل باعث تأخیر در تحویل واحدهای مزبور گشته است:
1- تأمین نکردن قسمتی از سهم آورده نقدی به عنوان منبع مالی اصلی پروژه‌ها توسط تعداد زیادی از متقاضیان
2- تکمیل و آماده بهره‌برداری نبودن شبکه زیرساخت‌ها از قبیل آب، فاضلاب، برق و گاز علی‌رغم آماده تحویل بودن بخشی از واحدها که امکان سکونت متقاضیان به همین دلیل سلب شده است.»