kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۰۲۱۳
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۲

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

‏ با پرسه‌ای در فضای مجازی با موضوعات مختلفی روبه‌رو می‌شویم که مورد توجه کاربران قرار گرفته است. انتشار این مطالب به معنی تایید همه آنها از سوی کیهان نیست.
  سرنشینان نفتکش‌ها گل کاشتند
 فرشید سلطانی: «وقتی امام خامنه‌ای برای پرسنل نفتکش‌های اعزامی‌به ونزوئلا پیام تشکر می‌فرستند یعنی بچه‌ها گل کاشتند...»
 سندرم عشق بی‌اختیار به غرب
 دکتر کبری خزعلی: «سندرم عشق بی‌اختیار به غرب. گونه شناسی این بیماری خطرناک مسری به نحوی که همه حواس انسان مسخ میشه و دیگه قدرت دیدن، شنیدن و درک حقایق رو از دست میده به نحوی که اگر خود غرب هم اعتراف به جنایت کنه، این عاشق بی‌اختیار  مداحی می‌کنه...»
 تومور بدخیم مذاکره
 علیرضا گرائی: «ربیعی: آمریکا اگر مشتاق گفت‌وگو با ایران است به میز مذاکره برگردد! بگذارید کنار حرف ظریف! نه بدون هماهنگی گفته بود، نه از دهنش پریده بود! مرض مذاکره تومور بدخیمی ‌است که در مغز هیئت دولت درآمده و حتی با شهادت سردار سلیمانی هم درمان نشده است. این تومور تا دولت نرود هست...»
 حلال کردن ‌گرین کارت
 علی سیستانی: «این روزها سلبریتی‌ها وظیفه ماله‌کشی برای تظاهرات آمریکارو به عهده گرفتن، فکر کردین آمریکا الکی به اینا‌ گرین کارت میده؟! اینها وظیفه لگد زدن به کشورشون رو دارن و ماله‌کشی برای صاحب‌گرین کارتشون! اعتراضات آمریکا این جماعت مفلوک رو رسوا کرد. اف به شرف این دسته از سلبریتی‌های وطن فروش.»
 اهمیت خوش‌خلقی با همسر و فرزندان
 حسین یکتا: «آیت‌الله جاودان: اگر آدم با زن و بچه‌اش بداخلاق باشد فشار قبر دارد، هر چند که شهید باشد.گاهی بعضی افراد هستند که هیچ مدافعی جز خدا ندارند، ظلم کردن به اینها خیلی سزای سختی دارد.گاهی فرد مظلوم همسر ماست و او حتی مادری ندارد که بتواند شکایت مارا پیش او بکند.»
 موج انقلاب برای بیرون ریختن زباله‌ها
 حمداله کریمی: «انقلاب هر زمان یک موج می‌زند و مشتی زباله را بیرون می‌ریزد! امروز نوبت به محاکمه زباله‌هایی همچون طبری رسیده است که امید به اجرای عدالت در نظام اسلامی را نابود ساختند و کشور را متهم به‌وجود فساد سیستماتیک نمودند. قاطعیت و شفافیت قوه قضائیه، دیواری محکم میان مردم و مفسدین است!»
 دعا به جان کسی که قرار بود دیوار بکشد
 کاربر دیگری نوشت: «الان مردم دارن به جون اونی که قرار بود وسط پیاده‌رو دیوار بکشه دعا میکنن و به اونی که قرار بود به پاسپورت ایرانی عزت بده. ....»
 نارنجک‌ ترکیده؟!
 ریحانه با انتشار تصویر برخی لباس‌های عجیب و غریب در فروشگاه‌ها نوشت: «به‌نظرتون تو تولیدیش نارنجکی چیزی منفجر شده؟ واقعاً این چیه؟!»
  فرشته تولید، در بند و هیولای نقدینگی رها!
 حجت اله عبدالملكی: «فرشته تولید، در بند و هیولای نقدینگی رها! نتیجه همین می‌شود: بیکاری، تورم، افزایش خارج از منطق قیمت ملک و طلا و دلار و بورس و اجاره و...
مجلس یازدهم و دولت سیزدهم بدانند راه‌حل آزادسازی تولید و مهار نقدینگی در همان ‎اقتصاد مقاومتی‌ است که مجلس دهم و دولت ۱۱م و ۱۲م قبولش نداشتند!»
عواقب تک‌فرزندی
 محمد امین: «حاضرم به‌جای اینکه یه بچه داشته باشم که بفرستمش مدرسه غیرانتفاعی و جدیدترین مدل آیفون رو براش بخرم و لباسای برند بپوشه، سه چهارتا بچه داشته باشم که برن مدرسه دولتی و موبایل و لباس و امکانات معمولی‌تر بخرم براشون اما همه‌ عمرشون تنها نباشن و به عواقبِ بدِ تنهایی‌ گرفتار نشن...»