kayhan.ir

کد خبر: ۱۸۹۱۱۴
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۱

کیهان و خوانندگان




33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* احکام صادره برای مفسدان بازار ارز و سکه، خودرو و دو نماینده فاسد، مردم را به شوق و امید آورد.
0049---0911
* یادمان نرفته که برخی در سال 1396 با آیت‌الله رئيسی چه رفتار ناجوانمردانه‌ای کردند و ایشان را متهم به دیوارکشی در پیاده‌رو و... می‌کردند. حدود 2 سال از آمدن آیت‌الله رئیسی به قوه قضائیه می‌گذرد و آنچه که ما از عملکرد ایشان دیده‌ایم مایه امیدواری ملت شده است.
7729---021
* ضمن تشکر از صدور حکم اعدام برای برخی سلاطین ارز و سکه و خودرو امیدوارم برای کسانی که سازوکاری فراهم نموده‌اند که فردی بتواند 6700 خودرو ثبت‌نام کند نیز چنین احکامی صادر شود!
توکلی- الیگودرز
* خطاب به مسئولان دستگاه قضایی بنویسید برای مردم مهم‌تر از اعدام سلطان خودرو و همسرش این است که بدانند آنها چگونه توانسته‌اند 6700 خودرو ثبت‌نام کنند در حالی که بنده تاکنون موفق به ثبت‌نام یک خودرو هم نشده‌ام.
1758---0935
* برجام توسط دولت به گونه‌ای تنظیم شده که نامزد دموکرات‌های آمریکا نیز مانند ترامپ خواستار افزایش تعهدات ایران است! متاسفانه برجام به صورتی درآمده که هر مسئول آمریکایی از هر حزب و گروهی آن را دستمایه زیاده‌خواهی از ایران قرار می‌دهد.
6406---0912
* آقای علی لاریجانی در حالی از عملکرد مجلس دهم دفاع می‌کند که کشور و ما مردم بابت بی‌عملی این مجلس و وکیل‌الدوله شدن اکثریت نمایندگان خسارت زیادی دیده‌ایم و جبران آن سال‌ها طول می‌کشد.
1648---0915
* تحریم می‌تواند به یک فرصت برای رشد و پیشرفت درون‌زای اقتصاد کشور تبدیل شود اما تورم و رکود اقتصادی تهدید اصلی برای ملت است. زیرا آرامش خانواده‌ها، را هدف تهاجم قرار داده است. البته این تهدید بدون وجود مدیریت ناکارآمد میسر نمی‌شد اما مردم در انتخابات مجلس یازدهم نشان دادند با رای خود اراده ‌کرده‌اند این تهدیدها را به فرصت تبدیل کنند.
4515---083
* رئیس مجلس در آخرین مصاحبه خود گفت؛ بی‌عرضه خواندن مجلس دهم جفاست! اگر عرضه داشت و دغدغه آنها به چند عنصر خودفروخته و فتنه‌گر در حصر، ورود زنان به ورزشگاه مردان و کنسرت و... خلاصه نمی‌شد آیا این اوضاع کشور و دولت بود؟ فراموش نمی‌کنیم که حتی نمایندگان تهران طرح سوال از رئیس‌جمهور را به صلاح ندانستند؟ چرا با وزیر سابق راه و شهرسازی که این همه ظلم در حق متقاضیان مسکن مهر کرد و هزاران نفر را از صاحب‌خانه شدن محروم کرد و به آن هم افتخار می‌کرد برخورد نکردند؟‌ متاسفانه به جای توبیخ او، تقدیر کردند؟! آیا چنین مجلسی با این عملکردها باعرضه بود؟!
سوری
* آقای لاریجانی در گفت‌وگوی ویژه خبری خطاب به آیت‌الله جنتی دبیر محترم شورای نگهبان گفتند: اگر مجلس حقوقدانان شورای نگهبان را رد می‌کرد و بعد می‌گفت مشکل فساد داشتند خوب بود؟! آقای لاریجانی! اگر حقوقدانان واقعا مشکل داشتند و شما به آنها رای دادید قطعا خلاف مرتکب شده‌اید. اگر مشکل نداشتند و شما می‌خواستید به مقابله با شورای نگهبان برخیزید این هم خلاف است. و اگر انتظار داشتید که شورای نگهبان خلاف و فساد نمایندگان را نادیده بگیرد این هم خلاف است! واقعا این چه موضعی است که در جایگاه ریاست مجلس با آن همه سابقه مسئولیت و تحصیلات عالی اتخاذ می‌کنید؟!
نیکنام
* در خبرها آمده بود که تعدادی از نمایندگان رد صلاحیت شده مجلس دهم در چند وزارتخانه از جمله نفت برای گرفتن پست صف کشیده‌اند؟! رئیس مجلس گفت اگر این خبر صحت داشته باشد برخورد خواهد شد! ولی عمر مجلس دهم به پایان رسید و برخوردی با این تخلفات نشد! مگر مصوبه خود مجلس نبود که بکارگیری بازنشستگان غیرقانونی است؟ از دستگاه قضایی به جد درخواست می‌شود با این متخلفان و وزیر متخلف که چنین افرادی را به‌کارگیری کرده است برخورد شود. هزاران جوان بیکار متخصص و متعهد به دنبال کارند و برخی نورچشمی‌ها به رغم ناکارآمدی چندین شغل و مسئولیت دارند.
عسگری و طاهری
* به علت اهمال‌کاری دستگاه‌های نظارتی، متاسفانه برخی اجناس طی سال در چند نوبت با رشد قیمت مواجه می‌شوند و پیگیری‌ها نیز به نتیجه نمی‌رسد. پس از مدتی که مردم به آن عادت کردند جنس دیگر و موضوعی دیگر بروز می‌کند و در طول سال مردم با موج گرانی مواجه می‌شوند. قند و شکر و حبوبات را در نظر بگیرید کارشناسان بررسی کنند که طی یک سال اخیر چند بار به قیمت‌های آنها اضافه شده است؟ یا لبنیات، پیاز، گوجه و...
2943---0916
* اصلاح‌طلبان شریک و حامی سرسخت این دولت بوده‌اند و نمی‌توانند از گناه سوء مدیریت و ناتوانی دولتمردان در اداره کشور خودشان را کنار بکشند و به قول معروف برای ما مردم نقش بازی کنند. در انتخابات مجلس در اسفندماه سال گذشته مردم اولین پیام خود را به اصلاح‌طلبان دادند. منتظر پیام بعدی در انتخابات ریاست جمهوری باشند
6043---0916
* مفسدین اقتصادی عرصه مسکن نیز باید به اشد مجازات برسند بلکه بتوان این بازار را کنترل کرد و نرخ مسکن تعادل پیدا کند.
5560---0935
* با وضعیت فعلی تاکنون موفق به ثبت‌نام خرید خودرو نشدم. دولت تدبیری بیندیشد که هر شهروند ایرانی فقط یک بار در طول عمر خود بتواند برای خرید خودرو ثبت‌نام کند.
0811---0914
* یک میلیون وام معیشتی دادند و قرار شد ماهی 35 هزار تومان از یارانه کم کنند اما این ماه کل یارانه ما را برداشتند! چرا؟!
5248---0919
* کشاورزان ساوجبلاغ به خاطر قیمت‌گذاری ناعادلانه دولت در خرید گندم اقدام به درو گندم سبز و نرسیده خود کرده و به گاوداری‌ها می‌فروشند. با این تدبیر و امید دولت کشاورزان به گدایی افتاده‌اند فلذا به هر دری می‌زنند که ضرر نکنند.
5485---0912
* طبق مصوبه مجلس زمین‌های واگذار شده در طرح کشاورزی به عنوان وثیقه بانکی مورد قبول بوده و اجراء می‌شود ولی برخی صاحبان شرکت‌های تولید کشاورزی به دلیل عدم اجرای مصوبه فوق مجبورند نیمی از وام بانک‌ها را به عنوان وثیقه به صاحبان املاک بدهند در نتیجه در امر تولید خلل جدی وارد می‌شود. درخواست رسیدگی و حل مشکل به وجود آمده را داریم.
6810---0911
* از وزیر جهادی بهداشت درخواست می‌شود پل ارتباطی با داروسازان و پزشکان برقرار نمایند تا آنان بتواند برخی موارد خلاف دستور وزیر که توسط مدیران ابلاغ و اجرا می‌گردد را به سمع و نظرشان برسانند. در برخی موارد دستور وزیر با آنچه که اجرا می‌شود 100 درصد متفاوت است!
دکتر طوسی‌زاده
* در واگذاری سهام عدالت، بعضا عدالت رعایت نشد چرا که برخی از افرادی که آن را دریافت کرده‌اند بالای 6-7 میلیون درآمد ماهانه دارند ولی برخی با درآمدهای بسیار پایین‌تر، از دریافت سهام محروم ماندند!
2149---0916