kayhan.ir

کد خبر: ۱۸۷۶۷۴
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۸

نتانیاهو به روایت موشه یعلون «او رئیس‌باند مافیا و باج گیر است»

وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی با انتقاد از سیاست‌های «بنیامین نتانیاهو»، او را به «رئیس‌یک باند مافیایی» که به دنبال باج‌گیری از همه است، تشبیه کرد.

مخالفت‌ها علیه نخست‌وزیر اسرائیل روز به روز در حال افزایش است. طی روزهای گذشته هزاران نفر از ساکنان سرزمین‌های‌اشغالی در تل‌آویو عیله فساد نتانیاهو به خیابان‌ها آمدند. نتانیاهو چند پرونده فساد مالی دارد و محاکمه وی در جریان است.
در این راستا، «موشه یعلون»، وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی و رئیس‌حزب «تیلیم»، در واکنش به تهدیدات نتانیاهو علیه قضات دادگاه عالی رژیم صهیونیستی تصریح کرد که نتانیاهو همانند رئیس‌یک باند مافیایی بوده و در پی باج‌گیری از همه است، و تهدید می‌کند که در صورت برآورده نشدن خواسته‌اش، همه را به آتش خواهد کشید.
وی با‌اشاره به جلسات دادگاه عالی رژیم صهیونیستی برای رسیدگی به فعالیت قضایی علیه نتانیاهو، خاطرنشان کرد:« ما بیش از یک سال است که با یک بحران سیاسی عمیق رو به رو هستیم که دلیل آن هم تنها این است که یک فرد متهم به فساد بر کرسی نخست‌وزیری نشسته است و همچنان تلاش می‌کند تا از عدالت و اتهامات علیه خود فرار کند.» وی درخصوص مدیریت بحران ویروس کرونا نیز گفت، اگر به نتانیاهو یک درجه اعتبار داده شود، همان «صفر» است.