kayhan.ir

کد خبر: ۱۸۵۲۹۷
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۵

مرض لاعلاج عضو حزب منحله مشارکت «امیدوارم وضع بدتر شود»!(خبر ویژه)

متهم پرونده نظرسازی برای آمریکا ابراز امیدواری کرد اوضاع بدتر شود و به انفجار مردم ختم گردد!!



در حالی که این مدعی بدخواهی برای یک ملت صرفا از دشمنان آن برمی‌آید و در مواضع برخی مقامات احمق آمریکا و مزدوران آنها (سازمان منافقین و سلطنت‌طلب‌ها) دیده می‌شود، عباس عبدی به خبرگزاری ایلنا گفت: « (درباره سال 99) نمی‌توانیم پیش‌بینی قطعی یا خیلی دقیقی داشته باشیم اما به یک مساله می‌توان امیدوار بود، آن هم اینکه اوضاع بدتر می‌شود و این بدتر شدن می‌تواند فرصتی باشد برای اینکه جامعه به این نتیجه برسد که اقدامی برای خروج از این وضعیت صورت دهد. این اقدام همان بازنگری در شیوه حکمرانی به معنای عام است.»
اگرچه آنچه عبدی گفته و خواسته است، کاملاً قابل فهم است اما از باب آشکارسازی بیشتر موضوع بایستی اشاره کرد که او به همراه سایر دوستانش در ستاد اصلاحات بر خط «القای انزجار عمومی» حرکت می‌کنند و از این طریق در مسیر براندازی راه می‌پیمایند.
مشرق درباره این سخنان نوشت: عبدی و دوستانش اولاً تقلایی وافر به خرج می‌دهند تا حقایق و مثبتات کشور را انکار کنند تا مثلا کسی متوجه نشود که ایران اسلامی بر خلاف بسیاری از کشورهای پیشرفته جهان در قبال ویروس کرونا مشکل گرسنگی و کمبود کالایی ندارد و ثانیاً آنها به مردم نمی‌گویند که مشکل در تمام کشورهای جهان هست و راه رفع مشکل هم «رأی خوب» است نه حرکت خیابانی و اغتشاش!
قبل از عبدی، سعید حجاریان نیز در اظهارات مختلفی تأکید کرده است که جامعه ایرانی عام‌البلوی است و مثلا باید منتظر اغتشاش به‌واسطه کرونا بود.
در همین حال برخی تئوریسین‌های دیگر اصلاحات از قبیل هادی خانیکی، احمد پورنجاتی، رضا صالحی امیری و محمدرضا تاجیک نیز جامعه ایرانی را خیزشی، در آستانه انقلاب، فاقد دستاوردهای کلان و مثبت و همچون کشتی تایتانیک که در حال غرق است معرفی کرده‌اند.
ارزیابی‌هایی که برخی محافل تحلیلی معتقدند بیشتر جنبه القایی و راهبری دارد و می‌خواهد راه اغتشاش را هموار کند.
یادآور می‌شود عبدی (عضو حزب منحله مشارکت) در دوره اصلاحات سفری مشکوک به پاریس داشت و با یکی از اعضای جاسوسخانه سابق آمریکا در تهران، ملاقات کرد.