kayhan.ir

کد خبر: ۱۸۲۴۲۵
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۲

پرسه در فضای مجـازی


 
 با پرسه‌ای در فضای مجازی با موضوعات مختلفی روبه‌رو می‌شویم که مورد توجه کاربران قرار گرفته است. انتشار این مطالب به معنی تایید آنها از سوی کیهان نیست.
 دعوت به شفافیت و عدالت
 علی سالاروند: «مولا حسین علیه‌السلام می‌فرمایند: امانتدار در اَمان است، بی‌گناه بی‌باک است، خیانتکار ترسان است و بدکار هراسان. از قدیم‌ و ندیم گفته‌اند: و آن را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است. سلمنا! نمایندگان محترم به چالش تعهدنامه شفافیت و عدالت بپیوندید.»
 چه کسی هنوز رقابت را ادامه می‌دهد؟
 امیررضا محبی‌زاده: «روحانی گفته: «مشکل ما این است که بعد از انتخابات هم رقابت را ادامه می‌دهیم و می‌خواهیم به مردم بگوییم ‌اشتباه کردید. مردم ‌اشتباه نمی‌کنند. وقتی مردم رای می‌دهند، همه باید تسلیم شویم» پ.ن: تو این 6 سال همش من دارم نقد می‌کنم و کم‌کاری دولت رو میندازم گردن دولت قبلی!»
مردم عصبانی هستند!
 حسین غیبی: «رئیس‌جمهور بعد ۶ سال از سکان‌داری دولتی که همه به آن انتقاد دارند (درنشست خبری) جوری صحبت می‌کند که انگار هیچ فاجعه‌ای رخ نداده. اینگونه سخن گفتن مخاطب را آرام نمی‌کند، عصبانی می‌کند.»
 فرق بین عمل تا شعار
 حسین مختاربند هم با انتشار این تصویر نوشت: «چقدر فرق است بین عمل تا شعار... عده‌ای پول می‌دهند و آدم اجیر می‌کنند تا پوسترشان را برای دیده شدن به دیوارها بچسبانند و تو که عکست با عشق فرسنگ‌ها شهر به شهر چرخیده است...»
 لیست امید خواب
علیرضا گرائی: «قیمت مسکن 100درصد افزایش یافت: لیست امید خواب؛ دلار 4000 تومانی شد 18000 تومان: لیست امید خواب؛ گوشت 30 تومانی شد 120 تومان: لیست امید خواب، پراید 22میلیونی شد 60 میلیون: لیست امید خواب؛ مرغ 5000تومانی شد 13000: لیست امید خواب و.... حجت دوم خردادی‌ها برای رأی به خائنین به معیشت مردم چیست؟»
2500 سؤال بدون پاسخ از رئیس‌جمهور
 مصطفی کبیری، معاون اخبار باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: «۶ ساله که تیم امنیتی رسانه‌ای دولت اجازه نداده سؤال خبرنگارانِ جوانِ باشگاه به گوش رئیس‌جمهور برسه؛ حدود یکساعت دیگه روحانی نشست خبری داره، در۲۴ ساعت گذشته مردم روی خروجی‌های مختلفِ باشگاه خبرنگاران جوان حدود۲۵۰۰ سؤال از رئیس‌جمهور پرسیدن.»
 تکلیف 260 کرسی دیگر مجلس چیست؟
 علی سیستانی: «خب فرض کنیم ۳۰ کرسی مجلس توی تهران رو بدست آوردین، با ۲۶۰ کرسی باقیمانده چه می‌کنید؟! برنامه‌ریزی کردین یا هنوز سرگرم اعلام لیست برای همون ۳۰ نفرید؟»
 سختی امروز نتیجه بد رای دادن است!
 سیدامیر حسین قاضی‌زاده: «سختی امروز ناشی از رای دادن نیست که راه‌حل آنها رای ندادن باشد. بد رای دادیم که به اینجا رسیدیم. به دیوار می‌کشند و زنان به استادیوم بروند و شما تَکرار کنید اعتماد کردیم که به اینجا رسیدیم. ما به برنامه‌ها دقت نکردیم. ما از عملکرد قبلی نپرسیدیم. ما ‌اشتباه کردیم. ما دیگر ‌اشتباه نمی‌کنیم.»
 اینقدر دنبال رابطه با آمریکا و اروپا نباشیم!
 مهدی مهرپور: «پاکستان در سال 2018 حدود ۶۰ میلیارد دلار از کشورهای دیگر جهان واردات داشته که سهم ایران از این عدد بزرگ فقط ۳۷۴ میلیون دلار است! خنده‌دار نیست؟ ما در کنار پاکستانیم و آنوقت آنها میروند، کالاهایشان را از دورترین نقاط تهیه می‌کنند.اینقدر دنبال رابطه با آمریکا و اروپا نباشیم!»