kayhan.ir

کد خبر: ۱۸۲۱۲۹
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۷
معاون وزیر راه و شهرسازی:

امکان ثبت‌نام مجدد در طرح مسکن ملی فراهم شد

معاون وزیر راه و شهرسازی درباره کسانی که از امکانات دولتی در حوزه مسکن (مانند مسکن مهر) انصراف داده بودند اما موفق به ثبت‌نام در طرح مسکن ملی نشدند اعلام کرد این افراد از اول تا دهم اسفند می‌توانند به سامانه مراجعه کنند.





دور اول ثبت‌نام طرح ملی مسکن از ۱۸ آبان آغاز شد و در ۳۰ آذر ماه به اتمام رسید. اسامی واجدان شرایط دریافت واحد مسکونی در این مرحله از ثبت‌نام در ۱۴ بهمن ماه از طریق پیامک به آنها اعلام شد که در این میان، تعدادی از متقاضیان به دلیل دارا نبودن شرط عدم دریافت تسهیلات مسکن یا استفاده از امکانات دولتی بخش مسکن یا ثبت‌نام در طرح مسکن مهر جزو واجدان شرایط شناخته نشدند. حال آنکه بخشی از این افراد اگرچه در طرح مسکن مهر ثبت‌نام کرده بودند، اما در ادامه انصراف داده و از دریافت واحد مسکونی یا تسهیلات مسکن منصرف شده بودند. براساس جدیدترین اخبار، این افراد می‌توانند در بازه زمانی یکم تا دهم اسفند ماه سال جاری با مراجعه حضوری به ادارات راه و شهرسازی استان‌ها و شهرستان‌های مربوطه در ادامه طرح ملی مسکن حضور داشته باشند.
در همین زمینه، محمود محمودزاده معاون مسکن وساختمان وزارت راه و شهرسازی درگفت وگو با خبرگزاری مهر درباره حذف برخی از متقاضیان طرح ملی مسکن، علیرغم عدم استفاده از تسهیلات مسکن یا ثبت‌نام مسکن مهر اظهار داشت: اگر این دسته از متقاضیان بین اول تا دهم اسفند به سامانه مراجعه کنند با دستورالعمل‌های صادره در این خصوص مواجه خواهند شد.
وی ادامه داد: این دسته از متقاضیان می‌بایست به ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها یا ادارات راه و شهرسازی شهرستان محل اقامت خود مراجعه کنند و با ارائه اسناد و مدارک، به رفع مشکل پیش آمده اقدام کنند. جای نگرانی در این خصوص نیست و ثبت‌نام آنها در مرحله اول طرح ملی مسکن، به قوت خود باقی است.