kayhan.ir

کد خبر: ۱۸۲۱۲۸
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۶

یادواره 23 شهید گروه‌های جهادی برگزار می‌شود

دبیر نخستین یادواره شهدای جهادگران کشور گفت : به همت مجامع جهادگران سراسر کشور یادواره شهدای 23 شهید جهادگر گروه‌های جهادی در اواخر امسال برگزار می‌شود.




به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی؛ داود درودیان افزود: بی‌شک نزدیکترین فضای موجود در کشور بر حال و هوای رزمندگان دوران دفاع مقدس همین اردوهای جهادی است که جهادگران به عنوان رزمندگان جنگ نرم در دوردست‌ترین و سخت‌ترین شرایط جغرافیایی در حال خدمت رسانی به ولی‌نعمتان هستند. مسئول گروه جهادی یونس افزود : تا به حال 23 شهید جهادگر عزیز در اردوهای جهادی در حین خدمت رسانی به مستضعفان جان خود را از دست داده‌اند. درودیان با ‌اشاره به لزوم گرامیداشت یاد و خاطره این عزیزان گفت : به همین منظور اولین یادواره شهدای جهادگر در تهران بزرگ توسط مجمع جهادگران این استان و با حمایت سازمان بسیج سازندگی برگزار می‌شود و در سایر استانها نیز این روند ادامه می‌یابد و دبیرخانه مرکزی و دائمی کنگره شهدای جهادگر در معاونت فرهنگی و رسانه سازمان بسیج سازندگی فعال می‌گردد.
عضو مجمع جهادگران تهران بزرگ درپایان خاطر نشان کرد: برای انجام فعالیت تخصصی گرامیداشت شهدای جهادگر با رسالت برپایی نمایشگاه، تولید کتاب و مستند، نماهنگ و سایر فناوری‌های فرهنگی، گروه‌های جهادی تخصصی راه‌اندازی می‌گردد.