kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۹۸۵۴
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۲

کیهان و خوانندگان


  33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* عده‌ای دانسته یا ندانسته راهی را می‌روند که شیطان بزرگ طی کرد. آن شیطان، سردار دلها را ترور فیزیکی کرد و این عده معلوم‌الحال سردار عزیز ما حاجی‌زاده، همسنگر سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی را ترور شخصیتی کرده و می‌خواهند انتقام شیطان را از او بگیرند و سپاه عزیز ما که در تمام حوادث در خط مقدم است را بکوبند و عقده‌های استکبار از سپاه را خالی کنند.
4609---0919
* در پاسخ به فضاسازی‌های اخیر و سر و صدای چند اوباش علیه تصویر سردار دلهای این ملت باید گفت اولاً، کدام شخصیت کشوری، حاضر شد همانند سردار حاجی‌زاده برای حفظ مصالح نظام، ایثارگرانه برای آنچه خود مقصرش نبود عذرخواهی کند و صادقانه در جلوی رسانه‌ ماوقع را گزارش کند! نوع برخوردی که با شخصیت دلاور و همرزم سردار دلها که نقش برجسته‌ای در سیلی زدن به گوش شیطان بزرگ در عین‌الاسد داشت صورت گرفت در کمال ناجوانمردی بود. ثانیاً دلاوران سپاهی علاوه بر الگو بودن در عرصه پاسخ قاطع به دشمن و تروریست‌های آمریکایی، الگوی تواضع و فروتنی توأم و عذرخواهی صادقانه در خطای انسانی در عرصه مدیریتی شدند. اگر دلاورمردی‌های سردار و پاسداران در عراق و سوریه نمی‌بود معلوم نبود الآن کشورمان در چه وضعی به‌سر می‌برد. مدیریت انقلابی و هدایت عملیات‌های چنین دلاورمردان و همرزمان سپهبد شهید سردار حاج قاسم باعث اضمحلال گروهک‌های تفکیری و اجاره‌ای غرب در منطقه شد. امنیت جهان امروز مدیون سپاه پاسداران است عده‌ای جیره‌خوار داخلی همنوا با استکبار نمی‌توانند این اقتدار را ببینند.
0291---0918
* سفیر کشور انگلیس این روباه پیر در صحنه تظاهرات ضد نظام دستگیر و دوبار شلوارش را خیس می‌کند وزارت خارجه کشورمان برای تنبیه این عنصر خارجی آشوبگر باید با قاطعیت اقدام کند.
9284---0912
* طرح دوباره آشوب از سوی شیطان بزرگ، انگلیس خبیث، رژیم جعلی و همقطارانشان با وادادگان و منافقان جدید و قدیم به بهانه سقوط هواپیما کلید خورد تا هم خدشه بر خون مقدس سردار دلها وارد کنند، هم از سپاه انتقام بگیرند و هم دوباره دولت ما را به پشت میز مذاکره با شیطان بنشانند. هر دو طرف فهمیدند که موشک جواب می‌دهد! عده‌ای معلوم‌الحال و لشکر جلودارشان خود فروختگان داخل مثل هنرمندنماها و سلبریتی‌ها نیز پرچم به دست شده‌اند تا مبادا برای جیره و حساب‌های بانکی‌یشان درآن سوی مرزها مشکلی پیش آید! باید نظام با اقتدار در برابر این جریان منافق و کثیف بایستد و آنها را قلع و قمع نماید. ان‌شاء... روح مطهر شهدا و سپهبد شهید و همراهانشان نیز به کمک‌ ما خواهند آمد.
بیگ‌زاده
* سردار! آرزوی مرگ می‌کنی؟ مگر ما مرده‌ایم؟ سرداری که سالها آسمان و زمین وطن را برای ما امن کرده... سرداری که سالهاست مراقب است... سردار! فکر کردی ما خدمت خالصانه شما را فراموش کرده‌ایم؟ افتخار می‌کنیم که شهدای گرانقدر زیادی داده‌ایم جانکاه و جگرسوز باز هم می‌دهیم ولی چرا آرزوی مرگ می‌کنی؟ من که سرباز شما و سردار دلها نبوده‌ام ولی با شنیدن سخن شما خون جگر شدم... کار خاصی از دستم برنمی‌آید ولی می‌توانم بگویم دل‌های ما همراه توست و دعاهایمان بدرقه سلامتی‌ات.
شهروسوند- اراک
* صداقت و صلابت سردار شهید سلیمانی در چهره سردار حاجی‌زاده دیده می‌شود بنده به عنوان یک شهروند ایرانی قدردان تلاش‌های عزیزان سپاه در اعتلا و اقتدار کشورمان ایران هستم و همه آنان را که برای ما امنیت آورده‌اند دعا می‌کنم.
0454---0936
* بویینگ 737 ساخت آمریکا است و شرکت سازنده می‌تواند کاری ‌کند که روی رادار مختصات یک پرنده جنگی نشان داده شود. این توطئه کثیف نباید باعث اجازه سوءاستفاده به فتنه‌گران در داخل و خارج از کشور شود هم‌اکنون ما درگیر یک جنگ تمام عیار با آمریکا هستیم.
1766---021
* اول بی‌تدبیری در قضیه بنزین را بهانه برای فتنه کردند و حالا شهادت هموطنان‌مان در سقوط بویینگ 737 را اما دیگر اجازه نمی‌دهیم که به هر بهانه‌ای بخواهند به شهیدان و مقدساتمان اهانت کنند فتنه‌گران با این اقدام از خط قرمز مردم ولایتمدار و شهیدپرور عبور کرده‌اند. ما دیگر نمی‌گذاریم به این گستاخی ادامه دهند.
9055---087
* اگر به جای بویینگ 737 واقعاً یک موشک کروز بود باز هم همین عده که مدعی‌اند نباید به هدف شلیک می‌شد همین حمله‌های سخیف‌شان را تکرار می‌کردند؟ اگر هزاران انسان بی‌گناه دیگر در اثر حمله دشمن به شهادت می‌رسیدند، آن‌وقت چه حرفی برای گفتن داشتند؟!
3152---021
* حادثه بویینگ 737 غم‌انگیز است اما بپذیریم که این حادثه جانگداز در شرایط جنگی اتفاق افتاد. تصمیم‌گیری در این شرایط خاص بسیار دشوار است. نیروهای مسلح کشورمان نباید زیر سؤال بروند. این کار امنیت آینده ما را هم به خطر خواهد انداخت.
0751---0912
* سردار حاجی‌زاده قهرمان شجاعت و مسئولیت‌پذیری است که قبل از شهادت سردار سلیمانی در سوریه توسط رژیم کودک‌کش مورد هدف قرار گرفت که خداوند او را حفظ کرد. ای کاش ذره‌ای از این شجاعت و غیرت را آن نماینده شیراز داشت که گفت قصد استعفا دارم.
ولایتی- شیراز
* سردار حاجی‌زاده فرمانده هوا فضای سپاه واقعاً مردانه آبروی خودش را هزینه کرد و بابت اشتباهی که در سامانه پدافندی سپاه بوجود آمد و منجر به سقوط هواپیمای مسافربری شد از ملت عذرخواهی نمود. این کار به اندازه زدن پایگاه عین‌الاسد آمریکا در عراق برای ما ارزش دارد و چیزی از قهرمانی حاجی‌زاده و همکارانش کم نمی‌کند.
1140---0935
* فتنه‌گران آن‌قدر گستاخ شده‌اند که به سردار شهیدمان که همین چند روز قبل ده‌ها میلیون ایرانی برایش اشک ریختند اهانت کردند این جماعت خودفروخته نباید فراموش کند که تشییع میلیونی شهید حاج قاسم سلیمانی یعنی یک سیلی محکم بر گوش فتنه‌گرانی که خود را به کری زده‌اند.
3767---0919
* سردار عزیز حاجی‌زاده، همرزم حاج قاسم عزیز! اگر محبتت در قلب ما بیشتر از قبل نباشد کمتر نیست. پهلوان آسمان ایران و جبهه مقاومت. دوستت داریم.
رستمی و قاری و فرخ
* چند روز از حادثه سقوط هواپیمای مسافربری می‌گذرد چرا عده‌ای معلوم‌الحال بعد از صدور اطلاعیه ستاد فرماندهی کل قوا و مصاحبه فرمانده هوافضای سپاه تازه به یاد غمگین شدن و برگزاری مراسم عزا برای عزیزان از دست رفته ما در این حادثه افتاده‌اند؟ غیر از این است که هدفشان اشک تمساح ریختن برای اهداف جناحی و بلکه اهداف آمریکاست؟
8288---0935
* وقتی شرایط کشور شرایط جنگ بوده و آسمان ایران امن نبوده چرا دولت برای یکی دو روز پرواز‌ها را در پایتخت لغو نکرده است. سپاه واقعا صداقت به خرج داد و مردانه مسئولیت اشتباه به‌وجود آمده را پذیرفت ولی اگر از قبل پروازهای تهران لغو می‌شد این حادثه غم‌بار اتفاق نمی‌افتاد.
9286---0915 و ایمانی
* رفتارهای ضدانقلاب داخل و خارج از اشتباه به‌وجود آمده در سامانه پدافندی سپاه ثابت می‌کند این جماعت از کشته شدن تعدادی از هموطنان خود ناراحت نیستند بلکه اظهار شادمانی می‌کنند که یک بهانه برای عقده‌گشایی خویش علیه نظام پیدا کردند.
9915---0914
* مشاور رئیس‌جمهور پس از توضیحات سردار حاجی‌زاده (حاج قاسم عرصه هوافضا) که واقعا آبروی خودش را با خدا معامله کرد، توئیت زد که شما از توضیحات ایشان قانع شدید؟! ایشان به جز تلاش بی‌ثمر برای تحریک مردم و شیطنت کار دیگری هم بلد است؟
حسینی - قم
* سردار حاجی‌زاده نجیبانه همه‌چیز را به گردن گرفت ولی برای جلوگیری از التهاب نگفت چه کسانی مانع بستن آسمان کشور به روی هواپیماهای غیرنظامی شدند.
1006---0912