kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۹۸۱۶
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۲

حوادث کوتاه از کشور


      
      مرگ خاموش
کرج – خبرنگار کیهان: در اثر نشتی کپسول گاز، جوان 25 ساله در هنگام استحمام دچار گازگرفتگی شد و جان خود را از دست داد.
این جوان 25 ساله در یکی از واحدهای شهرک صنعتی «اشتهارد» دچار این حادثه شد و دوستانش او را به بیمارستان منتقل کردند.
پس از انتقال مصدوم به بیمارستان، متاسفانه به دلیل استنشاق بیش از حد گاز منواکسید کربن نامبرده جان خود را از دست داد.
کشف مواد محترقه
تبریز – خبرنگار کیهان: رئیس‌پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی گفت: دو کارگاه ساخت وتوزیع مواد محترقه غیر مجاز در تبریز شناسایی و توسط عوامل مبارزه با قاچاق استان کشف و ضبط شد .
سرهنگ عباس زاده، افزود: از این دو کارگاه، دو گونی مواد اولیه بسیار خطرناک، تعداد زیادی پوکه پلاستیکی و مواد محترقه ساخته شده کشف شده است که بالای 600 هزار عدد تخمین زده می‌شود.
توقیف دستگاه تولید ارز دیجیتال
کرج – خبرنگار کیهان: فرمانده انتظامی استان البرز گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان «فردیس» 124 دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق کشف شد.
سرتیپ «عباسعلی محمدیان» افزود: در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت یک واحد صنعتی در زمینه فعالیت مرتبط با ارز دیجیتال، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان «فردیس» قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان پس از اطمینان از صحت خبر با هماهنگی مقام قضائی به این واحد در شهر «فردیس» اعزام و در بازرسی از این واحد 124دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق کشف کردند.
این مقام انتظامی با‌اشاره به اینکه ارزش دستگاه‌های کشف شده توسط کارشناسان 12 میلیارد و 400 میلیون ریال تخمین زده شده است، بیان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه کالاهای کشف شده تحویل سازمان جمع آوری اموال تملیکی استان البرز شد.
کشف مرفین
سرویس شهرستان‌ها: فرمانده انتظامی استان گلستان از کشف 370 کیلو و 600 گرم مرفین طی عملیات مشترک با پلیس سیستان و بلوچستان خبر داد.
سرتیپ «روح الامین قاسمی» اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر گلستان پس از یک سری اقدامات اطلاعاتی و فنی موفق به شناسایی یکی از سوداگران مرگ شدند.
وی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان، پس از رصد محورهای مواصلاتی و تلاش بی‌وقفه، موفق به شناسایی و توقیف خودروی مورد نظر شدند.
وی افزود: در بازرسی از این تریلی، 370 کیلو و 600 گرم مرفین که به طرز ماهرانه‌ای در سقف‌تانکر خودرو جاسازی شده بود، کشف شد.
وی تصریح کرد: در این عملیات یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.
واژگونی وانت تویوتا
زاهدان – خبرنگار کیهان: رئیس‌پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان گفت: واژگوني يك دستگاه وانت تویوتا در محور«خاش-سراوان»، یک کشته و سه مجروح برجای گذاشت.
سرهنگ «کشواد بهروزی زاده» افزود:  در بررسیهای به عمل آمده مشخص شد، يك دستگاه وانت تویوتا با چهار سرنشین از جاده منحرف و واژگون شده است.
وی تصریح کرد: در این حادثه متاسفانه خانمی 52 ساله به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و سه سرنشین دیگر خودرو نیز مجروح و با کمک نیروهای امدادی به بیمارستان «رازی» سراوان منتقل شدند.
وی خاطر نشان کرد: کارشناس پلیس راه علت حادثه را سرعت غیرمجاز و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام کرده است.