kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۹۷۷۷
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۴

کولاکوویچ: بعد از ۳ سال حضورم در ایران کار بزرگی کردیم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: مردم ایران باید به داشتن چنین بازیکنانی در تیم ملی، افتخار کنند زیرا آنها شایسته احترام هستند.

ایگور کولاکوویچ پس از المپیکی شدن تیم ملی والیبال ایران اظهار داشت: احساس فوق‌العاده خوبی دارم و بعد از سه سال بودن در ایران و کار کردن در تیم ملی، در نهایت کار بزرگی انجام دادیم و به المپیک ۲۰۲۰ صعود کردیم. کسب سهمیه المپیک، هدف بزرگی برای همه مردم ایران بود و به همین دلیل، خیلی خوشحالم. ما کارمان را به بهترین شکل ممکن انجام دادیم، در حالی که مشکلات متعدد بسیاری داشتیم که تا کنون خیلی درباره این مشکلات صحبت نکردیم.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: بعد از مصدومیت امیر غفور، فرهاد قائمی و غلامی که بازیکنان مهمی برای تیم ایران بودند، در آستانه شروع مسابقات انتخابی المپیک برخی بازیکنان دچار سرماخوردگی شدند و خیلی دوره پر استرسی برای همه بازیکنان و کادر فنی تیم ایران بود. چون همه مردم از ما انتظار صعود به المپیک توکیو داشتند.
کولاکوویچ با تاکید بر اینکه می‌دانستیم کسب سهمیه کار بسیار سختی است، گفت: بازیکنان والیبال ایران، سزاوار و شایسته رفتن به المپیک بودند. مردم ایران باید به این بازیکنان افتخار کنند که این‌گونه برای تیم ملی کشورشان، با حریفان مبارزه می‌کنند.