kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۵۲۷۲
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۵

ادامه پرشور اعلام انزجار مردم از اراذل اجاره‌ای

صبح دیروز مردم ولایتمدار ایران اسلامی در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب با حضور در خیابان‌ها از اغتشاشگران وابسته به منافقین، سلطنت طلبان و ‌اشرار اجاره‌ای، اعلام انزجار کردند.



دیروز مردم ولایتمدار ایلام با حضور در خیابان اصلی این شهر با لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب خواهان استمرار امنیت و آرامش در کشورشان شدند.
مردم ایلام دیروز به خیابان آمدند تا بار دیگر ضمن اعلام وفاداری خود به انقلاب و نظام فریاد بزنند که مسیرشان از ایادی و اوباش اجاره‌ای جبهه استکبار و دشمنان دیرین و قسم خورده‌ ایران عزیز جداست.
حتی وزش شدید باد و سرمای هوا نیز مانع از حضور مردم انقلابی ایلام به خیابان نشد و بار دیگر زن و مرد، کوچک و بزرگ، بازاری و اداری، جوان و نوجوان به خیابان آمدند و فریاد خود را با مشت‌های گره کرده بر سر مستکبران زدند.
مردم استان ایلام در پی سخنان و رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه مسیر و صف حرکت ملت ایران با آشوبگران و اغتشاشگران اجاره‌ای دشمن جداست، دیروز با حضور در راهپیمایی با شکوه به خیابان آمدند و با سردادن شعارهای مرگ بر آشوبگر، مرگ بر آمریکا و اسرائیل ضمن محکومیت اقدام‌های نابخردانه آشوبگران، خواهان برخورد قاطع و بدون اغماض مسئولان دستگاه قضا با اغتشاشگرانی شدند که جامعه را به سمت ناآرامی سوق دادند و خسارت‌های جانی و مالی زیادی را بر کشور تحمیل کردند.
اعلام انزجار مردم خرم‎آباد
 از اخلالگران نظم و امنیت
مسئولان و مردم ولایی خرم‎آباد روز چهارشنبه با برگزاری راهپیمایی بار دیگر انزجار خود را از اخلالگران نظم، امنیت و آسایش عمومی اعلام کردند.
مردم ولایتمدار و مومن خرم‌آباد در راهپیمایی حمایت از ولایت که از میدان شهدای این شهر آغاز شد  با سر دادن شعارهای «الله اکبر خامنه‌ای رهبر»، «مرگ بر فتنه‌گر» نشان دادند همواره در صف انقلاب و گوش به فرمان رهبری هستند.
گفتنی است در این راهپیمایی هر لحظه به جمعیت مردم در قالب اقشار مختلف از جمله دانشگاهیان، اصناف، دانشجویان و ورزشکاران افزوده می‌شود.
 میثاق مردم استان مرکزی با ولایت
راهپیمایی میثاق با ولایت و حمایت از اقتدار و امنیت کشور صبح دیروز همزمان با سراسر کشور با حضور اقشار مردمی در ۲۰ نقطه استان مرکزی برگزار شد.
این راهپیمایی به صورت خودجوش و با حضور اقشار مختلف مردم به‌ویژه جوانان، زنان و دانشگاهیان در نفی برخی رفتارهای هنجارشکنانه معدودی آشوبگر که در روزهای اخیر در شماری از شهرها اعتراض داشته‌اند، برگزار شد.
شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی در صفوف بهم پیوسته حمایت قاطع خود از حریم ولایت فقیه و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را اعلام کردند.
راهپیمایان اعلام کردند که اجازه سوءاستفاده و اخلالگری در کشور را به هیچ عامل فتنه‌گر و بدخواه نظام اسلامی نمی‌دهند.
بنا بر این گزارش مردم ساوه، خمین، شازند، زرندیه، کمیجام، آشتیان، خنداب، تفرش، محلات، فراهان، دلیجان، سنجان، میلاجرد، داودآباد و پرندک، خنجین، آستانه، مهاجران، خشکرود، ساروق، کارچان، جاورسان، نراق، شهباز، توره، آوه و قورچی دیروز با فریاد مرگ بر منافق و مرگ بر‌اشرار اجاره‌ای خشم و نفرت خود را از اغتشاشگران اعلام می‌دارند.
مردم اردبیل حماسه‌ای دیگر آفریدند
مردم انقلابی و ولایتمدار استان اردبیل روز چهارشنبه با برگزاری راهپیمایی ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیر در برخی نقاط کشور بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران بیعت کردند.
مردم شهر اردبیل با برگزاری راهپیمایی در مسیر میدان شریعتی تا میدان مصلا و با سر دادن شعارهای خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست ـ مرگ بر آشوبگر ـ ما ذوالفقار حیدریم، فداییان رهبریم ـ حسین حسین شعار ماست، ولایت افتخار ماست ـ مرگ بر آمریکا ـ مرگ بر اسرائیل ـ مرگ بر آل‌سعود خائن- دست خدا بر سر ماست، خامنه‌ای رهبر ماست ـ اردبیلی اویاخدی، انقلابا دایاخدی اقدامات اخیر آشوبگرانه در برخی شهرهای کشور را محکوم کردند.
مشابه راهپیمایی امروز اردبیل، در همه ۱۰ شهرستان دیگر تابعه استان اردبیل نیز با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد و راهپیمایان با حضور در مرکز نقاط شهری، اقدامات آشوبگرانه اخیر در برخی مناطق کشور را محکوم کردند.
در پایان راهپیمایی مردم استان اردبیل، قطعنامه‌ای در محکومیت اقدامات آشوبگرانه و خسارت به اموال مردم و اماکن عمومی و ضرورت بازگشت آرامش به جامعه و حمایت مردم از اقدامات مسئولان کشور قرائت شد.
راهپیمایی مردم دزفول
راهپیمایی مطالبه‌گری و نه به اغتشاش روز چهارشنبه با حضور اقشار مختلف مردم دزفول از میدان امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد.
امام جمعه دزفول در این مراسم اظهارداشت: وزیران خارجه فرانسه و اسرائیل خود را دوستدار و حامی ملت ایران دانسته و عنوان کرده‌اند در کنار آشوبگران خواهند بود.
حجت‌الاسلام قاضی دزفولی گفت : خط ملت ایران از آشوبگران جدا است.
قطعنامه این راهپیمایی نیز در پایان قرائت شد.
عشایر عرب خوزستان علیه اقدامات اغتشاشگران اعلام انزجار کردند
جمعی از عشایر دلاور عرب شهرستان‌های اهواز، رامشیر و کارون با برپایی مراسم‌های جداگانه اقدامات اخیر اغتشاشگران در حمله و خسارت زدن به مردم و اماکن عمومی را محکوم کردند.
جمعی از عشایر دلاور عرب شهرستان‌های اهواز، رامشیر و کارون با برپایی مراسم‌های جداگانه اقدامات اخیر اغتشاشگران در حمله و خسارت زدن به مردم و اماکن عمومی را محکوم کردند.
این عشایر غیور ضمن بیعت مجدد با مقام معظم رهبری و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، حمایت خود را از بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اعلام کردند.
اعلام انزجار مردم همدان
 از اقدامات آشوبگران
مردم دارالمومنین همدان با حضور در اجتماع مردمی دفاع از اقتدار و امنیت کشور، انزجار خود را از اقدامات اخیر آشوبگران اعلام کردند.
با وجود ریزش برف و برودت هوا مردم دارالمجاهدین و دارالمومنین همدان با همراهی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان و شمار زیادی از مسئولان، خانواده شهدا و دانشگاهیان در این راهپیمایی اقدامات آشوبگران را محکوم کردند.
شمار زیادی از مردم انقلابی شهر همدان یکصدا و با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار خود را از اقدامات آشوبگران و اغتشاشگران اعلام کردند.
در این اجتماع بزرگ مردمی بیانیه‌ای قرائت شد که در بخشی از  این بیانیه آمده است:
امروز ایران اسلامی بیش از پیش آماده تر، محکم‌تر و مقتدرتر از قبل با رهبری از سلاله رسول‌الله(ص) در برابر دشمنان و زیاده‌خواهان ایستاده است.
مردم نوشهر اغتشاشات اخیر در کشور را
محکوم کردند
مردم ولایتمدار نوشهر روز چهارشنبه در زیر بارش شدید باران با شرکت در راهپیمایی مردمی لبیک به رهبر معظم انقلاب و تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب، اقدامات چند روز اخیر اغتشاشگران را در سراسر کشور محکوم کردند.
مردم و مسئولان این شهرستان در این راهپیمایی ضمن محکوم کردن اقدامات اغتشاشگران در خسارت زدن به اماکن عمومی و خصوصی مردم بر ادامه مبارزه با اغتشاگران و اخلالگران اقتصادی در کشور تاکید کردند.
امام‌ جمعه موقت نوشهر در این مراسم افزود:
دشمنان ایران اسلامی در چند روز اخیر با تربیت افراد خاص و نفوذ آنان در میان مردم دست به خرابکاری زدند و اماکن عمومی و خصوصی مردم را به آتش کشیدند.
حجت‌الاسلام عبدالغفار آل حبیب گفت: برخی از جوانان تحت تاثیر دشمنان و ناخواسته گرفتار این اقدامات شدند ولی بعضی‌ها با برنامه‌ریزی و هدفمند دست به تخریب و وحشیگری زدند که نیروهای انتظامی، امنیتی و قضایی باید با اینگونه افراد برخورد کنند.
وی شورش، ناامنی و فتنه را که موجب آسیب رسیدن به اموال عمومی و خصوصی می‌شود، تقبیح کرد و گفت:  انتقاد از طرح‌ها و برنامه‌های مسئولان از طرق مسالمت‌آمیز هیچ مشکلی ندارند و همه مردم و مسئولان با تخریب مخالف هستند.
شیعه و سنی گلستان اقدامات هنجار‌شکنانه اغتشاشگران را محکوم کردند
اجتماع بزرگ و باشکوه مردم شیعه و سنی استان گلستان علیه آشوبگرانی که در روزهای اخیر امنیت شهروندان را دچار خدشه کرده بودند دیروز برگزار شد.
مردم بابصیرت استان گلستان دیروز در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) شهر گرگان گرد هم آمدند وبار دیگر حمایت خود را از انقلاب و ولایت به نمایش گذاشتند.
دیروز شیعه و سنی کنار هم شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر منافق» سر دادند و انزجار خود را علیه منافقان و معاندان اعلام کردند.
راهپیمایی باشکوه مردم شهر‌های استان اصفهان
 در واکنش به اغتشاشات اخیر‌
اجتماع باشکوه مردم نجف آباد، شهرضا و شاهین‌شهر در اطاعت از رهبر معظم انقلاب و امنیت میهن اسلامی دیروز برگزار شد.
مردم شهرستان نجف آباد بعد از نماز ظهر و عصر دیروز با اجتماع در میدان امام خمینی(ره) این شهر با فریادهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر فتنه‌گر، انزجار خود از اغتشاشگران و ایادی دست نشانه استکبار و منافقین را اعلام کردند و انزجار خود از تحرکات اخیر و آشوبگری دشمنان این مرز و بوم را به نمایش گذاشتند.
مردم شاهین شهر نیز دیروز در محکومیت اغتشاشات اخیر از مقابل مسجد المهدی این شهر تا خیابان فردوسی راهپیمایی کردند و انزجار خود از رفتار اغتشاشگران و معاندان نظام جمهوری اسلامی را اعلام کردند.  
در شهرضا نیز مردم این شهر، از میدان تاسوعا به سمت میدان حر حرکت کرده و فریاد حمایت از نظام جمهوری اسلامی را سر دادند.
در پایان این راهپیمایی بیانیه‌ای در محکومیت اغتشاشات اخیر نیز قرائت شد.
مردم ‌گیلان اقتدار نظام را
به نمایش گذاشتند
به گزارش خبرنگار کیهان از رشت، گیل‌مردان و گیل‌زنان غیور و بصیر در اقدامی خودجوش و با حضور پرشور و گسترده خود در میدان شهدای ذهاب رشت، اقدامات آشوبگرانه‌اشرار و بدخواهان نظام را محکوم کردند و در حرکتی مردمی بار دیگر به ارزش‌های انقلاب
لبیک گفتند.
راهپیمایی‌کنندگان گیلانی  با سردادن شعارهای مرگ بر فتنه‌گر، مرگ بر آمریکا اقدامات اخیر آشوب‌طلبان را در آتش زدن بانک‌ها و اتوبوس‌ها و منازل و خودروهای مردم و اماکن عمومی محکوم کردند. مردم رشت بر حمایت از دستورات مقام معظم رهبری بیش از پیش تأکید کردند و خواستار رسیدگی به  اوضاع اقتصادی و وضع معیشتی عموم مردم شدند.