kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۲۰۵۱
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۴

اخبار ورزش جهان



دمبله ال‌کلاسیکو را از دست داد
عثمان دمبله دو جلسه از همراهی تیمش محروم شد و به این ترتیب نمی‌تواند در ال‌کلاسیکو به میدان برود.
عثمان دمبله، بازیکن تیم بارسلونا دو جلسه از همراهی تیمش محروم شد. این بازیکن در اواخر دیدار تیمش برابر سویا با داور مسابقه به جرو بحث پرداخت و پس از درگیری لفظی از زمین مسابقه اخراج شد.به این ترتیب دمبله نمی‌تواند در دیدار برابر ایبار و رئال مادرید تیمش را همراهی کند و غیبت او در ال‌کلاسیکو می‌تواند تاثیرگذار باشد.بارسلونا برای بخشش این کارت قرمز فرجام خواهی کرده بود ولی در نهایت کمیته انضباطی دیروز در این مورد تصمیم‌گیری کرد و دو جلسه این بازیکن را از همراهی تیمش محروم کرد. دیدار ال کلاسیکو روز شنبه چهارم آبان ماه در نیوکمپ برگزار خواهد شد.
پیولی سرمربی جدید میلان شد
بعد از نتایج ضعیف و دور از انتظار تیم فوتبال میلان در فصل جاری، مسئولان این تیم دست به کار شدند و مارکو جیامپائولو را از هدایت این تیم برکنار کردند. سران روسونری خیلی زود جانشین این مربی را انتخاب کردند و استفانو پیولی با قراردادی دو ساله به عنوان سرمربی جدید میلان انتخاب شد. او در تیم‌هایی از جمله کیه وو، اینتر و فیورنتینا نیز مربیگری کرده است و حالا هدایت تیم فوتبال میلان را عهده‌دار شده است.میلان کم‌تر از دو هفته بعد باید برابر لچه قرار گیرد و سپس بازی حساس با رم را در پیش روی دارد.
مولر به دنبال جدایی از بایرن
شرایط سخت مولر در بایرن مونیخ باعث شده تا او از وضعیت‌اش راضی نباشد و به دنبال جدایی باشد.به گزارش بیلد، توماس مولر محصول آکادمی بایرن مونیخ است و سال‌هاست که در این تیم بازی می‌کند و بعد از نویر بازوبند کاپیتانی را بر بازو می‌بندد. پیوستن کوتینیو به بایرن مونیخ باعث شده تا فرصت بازی به مولر کمتر برسد.او در 5 بازی اخیر بایرن مونیخ در ترکیب اصلی به میدان نرفته و تنها 66 دقیقه بازی کرده است. مولر در دیدار اخیر بایرن برابر هوفنهایم که با شکست دو بر یک بایرن همراه شد در نیمه دوم به میدان رفت و توانست یک پاس گل هم بدهد.او بعد از بازی درحالی که ناراحت به نظر می‌رسید در واکنش به این سؤال که آیا به دنبال جدایی است، گفت: چیزی ندارم که بگویم.روزنامه بیلد آلمان نوشت که شرایط مولر در بایرن به گونه‌ای است که او علیرغم میل باطنی‌اش به دنبال جدایی است و شاید در زمستان باواریایی‌ها را ترک کند.بایرن مونیخ در فصل جاری رقابت‌های بوندسلیگا عملکرد خوبی از خود نشان نداده و از 7 بازی تنها 14 امتیاز کسب کرده و در رده سوم جدول رده‌بندی جای دارد.