kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۰۵۶
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۴

چوپان یک مامور پلیس را در بیرجند به قتل رساند

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از شهادت مامور پلیس در درگیری با قاتل خانوادگی در یکی از روستاهای اطراف بیرجند خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرتیپ خلیل واعظی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ستوان سوم ابراهیم خزاعی در درگیری با فردی که حالت غیر طبیعی داشته و اعضای خانواده خود را مجروح و به قتل رسانده بود، به شهادت رسید.
وی در تشریح جزئیات حادثه بیان کرد: ماموران منابع طبیعی شهرستان بیرجند شنبه‌شب در پی اطلاع از چرای غیر مجاز دام به یکی از روستاهای اطراف شهرستان بیرجند اعزام شدند که فرد چوپان با ماموران منابع طبیعی درگیر و به شدت آن‌ها را مجروح کرد.
واعظی با بیان اینکه متهم پس از ضرب و جرح ماموران منابع طبیعی به روستای محل سکونت خود عزیمت کرده بود، افزود: متهم با خواهرش نیز درگیر شده بود که با اطلاع مردم روستا، ماموران به محل اعزام شدند.وی ادامه داد: در جریان این حادثه این فرد 35 ساله در منزل پدری خود با خواهرش درگیر و به شدت وی را مجروح و همچنین برادرش را نیز با چوب مجروح کرد.
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ماموران متهم را دعوت به آرامش کردند ولی متهم که از حالت طبیعی خارج شده بود به ماموران حمله‌ور شده و با آنان درگیر شد.
واعظی با بیان اینکه مجروحان حادثه بلافاصله به بیمارستان اعزام شدند، افزود: متاسفانه در این حادثه خواهر متهم قبل از رسیدن به بیمارستان فوت کرد.به گفته سردار واعظی، متهم پس از ترک محل درگیری به محل نگهداری گوسفندان رفته و در آنجا پنهان شده بود که ماموران محل را محاصره کردند، اما متهم که حالت طبیعی نداشته در اقدامی غافلگیرانه مامور پلیس را از پشت با میله‌ای آهنی مجروح ساخت و پس از بیهوشی مامور پلیس سلاح وی را به سرقت برده و با تیراندازی به سوی او، وی را به شهادت رساند.
وی تصریح کرد: متهم با در دست گرفتن سلاح با ماموران درگیر شد که با رسیدن نیروی کمکی متهم پس از تیراندازی متقابل بین ماموران و متهم به هلاکت رسید.