kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۰۲۳
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۹

آغاز مرحله دوم نشست مسئولان کمیته المپیک با فدراسیون‌های آسیایی

مسئولان کمیته ملی المپیک مرحله دوم نشست‌های تخصصی و هماهنگی خود با فدراسیون‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی به منظور بررسی وضعیت آنها و روند کاریشان را آغاز کردند.

پس از گذشت بیش از دو ماه از پایان دور نخست نشست‌های تخصصی و هماهنگی مسئولان کمیته ملی المپیک با فدراسیون‌های کاندیدای اعزام به بازی‌های آسیایی اینچئون کره‌جنوبی، مرحله دوم این نشست‌‌ها از دیروز  به صورت رسمی آغاز شد.
این مرحله از نشست‌‌ها با مسئولان 20 فدراسیونی که اعزام آنها به کره‌جنوبی قطعی شده است، برگزار می‌شود. مسئولان کمیته ملی المپیک که در دور نخست نشست‌های خود برنامه مورد نظر فدراسیون‌‌ها برای چگونگی آماده‌سازی حضور در بازی‌های آسیایی را دریافت کرده بودند، در مرحله دوم نشست‌های خود به بررسی روند کاری و میزان پیشرفت به دست آمده در هر یک از رشته‌‌ها می‌پردازند. در هر صورت دور دوم نشست هماهنگی مدیران کمیته ملی المپیک و فدراسیون‌‌ها از روز یکشنبه آغاز شد. تکواندو اولین فدراسیونی بود که مدیران کمیته ملی المپیک به محل آن رفتند و مسئولانش در رابطه با آخرین وضعیت آسیایی ورزشکاران این رشته گفتگو داشتند. در قالب دور دوم نشست‌های هماهنگی بازی‌های آسیایی میان کمیته ملی المپیک و فدراسیون‌های ورزشی، امروز هیچ نشستی برگزار نخواهد شد. این نشست‌‌ها طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه به ترتیب با بررسی وضعیت تیر و کمان و دوچرخه‌سواری در محل این دو فدراسیون پیگیری می‌شود.
کشتی شامل آزاد و فرنگی، فوتبال، دوومیدانی، جودو، شمشیربازی، کاراته، ووشو، والیبال (سالنی)، بسکتبال، هندبال، قایقرانی، تیر و کمان، تیراندازی، تکواندو، کبدی، سپک‌تاکرا، دوچرخه‌سواری، بوکس و وزنه‌برداری 20 رشته‌ای هستند که اعزام آنها به بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون قطعی شده است.هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی 28 شهریورماه تا 12 مهرماه در اینچئون کره‌جنوبی برگزار می‌شود.