kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۰۰۹۸
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۳

تقاضای خانواده شهید حججی از رئیس صداوسیما(اخبار ادبی و هنری)

پدر شهید حججی به رئیس صداوسیما گفت: شهدای ما کار حسینی کردند و توقع ما از رسانه ملی این است که کار زینبی کند و راه و روش شهدا را آن‌طور که شایسته است، در سطح ملّی و فراملی معرفی کند.

خانواده شهید محسن حججی با حضور در سازمان صداوسیما تقدیرنامه سردار حسین سلامی‌فرمانده کل سپاه، آیت‌الله اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) را به پاس زحمات رسانه ملی برای حمایت و پوشش مراسم مجاهدین در غربت و شهدای مدافع حرم تقدیم دکتر علی عسکری رئیس رسانه ملی کرد.
علی عسکری، در این دیدار، با بیان اینکه روایت رفتار، کردار و عملکرد شهدا اثرگذاری مثبتی در زندگی اجتماعی مردم دارد، گفت: ما افتخار می‌کنیم که از آنتن رسانه ملی نام شهدا مطرح می‌شود و این برای ما مایه برکت، بقا و حیات است. ما در رسانه ملی خادم شهدا هستیم.
رئیس سازمان صداوسیما با بیان اینکه پیش از این آن‌قدر شهدای مدافع حرم غریب و مظلوم بودند که حتی نمی‌توانستیم برای آنها مراسم تشییع و سوگواری برگزار کنیم، گفت: امروز با این باور که هر یک از شهدا می‌توانند موجب هدایت جامعه‌ای شوند، از تمام توان‌مان برای روایت زندگی و آثار شهدا در رسانه ملی سخن می‌گوییم، با اینکه می‌دانیم هرچه کنیم نمی‌توانیم حق شهدا را بجا بیاوریم.