kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۹۶۳۶
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۶

کیهان و خوانندگان




33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* در عرصه دفاع مقدس چند عملیات از جمله  طریق القدس، محرم، عاشورا، آزادسازی سوسنگرد در ماه محرم انجام شد. سپاه اسلام پیام «هل من ناصر ینصرنی» را به زیباترین شکل تعبیر نمودند. تقارن ایام محرم با سلسله عملیات‌های مذکور توان فیزیکی و معنوی رزمندگان اسلام را افزایش می‌داد. قطعا ترویج مبانی عمیق عاشورا و بسط روحیه ظلم‌ناپذیری، گره‌گشای فشارهایی است که امروز به کشور ما تحمیل می‌شود.
نوربخش- مشهد مقدس
* این چه تدبیری است که «توقف و بازگشت به قبل از گام سوم در صورت اقدام اروپایی‌ها» مطرح می‌شود؟! با توجه به بدعهدی و خباثت آن‌ها، احتمال سرکار گذاشتن کاسبان برجام دور از ذهن نیست. از شورای عالی امنیت ملی انتظار می‌رود توقف و بازگشت به قبل را حذف نمایند.
زرگر
* وزارت نفت توضیح بدهد که چرا تا کنون به پیشنهاد حضرت آقا امام خامنه‌ای مبنی بر احداث پالایشگاه نفت، مثل ستاره خلیج‌ فارس که سپاه احداث نمود، از محل جذب نقدینگی‌های سرگردان موجود اقدامی نکرده است.
3156---0935
* از «نکته» مدیر‌مسئول محترم کیهان تقدیر و تشکر می‌‌کنم. ایران فقط آقای روحانی و ظریف نیست...؟! و متاسفانه این دو نفر بیشترین نقش را در تحمیل برجام پرخسارت بر کشور ایفا کرده‌اند و علی‌رغم اقرار همه به دستاورد «هیچ» آن حاضر به عذرخواهی نیستند!
2842---0910 و 0049---0911  و 7250---0919
* برداشتن گام‌‌های یک، دو و سه نشان می‌دهد که برجام خسارت محض بوده و ما به تعهداتمان فراتر از خواسته شیاطین غربی عمل کرده‌ایم و آ‌ن‌ها به هیچ یک از تعهدات خود عمل نکرده‌اند. راستی خسارت این 6 سال را چه کسی باید جبران کند؟!
8853---0912
* با پخش مستند «داستان اتم» مشخص می‌شود که دولت در برجام چه‌قدر با مردم صادق بوده است.
9020---0935
* ساخت منازل استیجاری با هدف حمایت از مستاجران کار پسندیده‌ای است. اما از آنجایی که زمان طولانی برای بهره‌برداری از آن‌ها نیاز است و برای آیندگان مناسب است و گرهی از مشکلات فعلی مستاجران باز نخواهد کرد، دولت برای امروز مستاجران هم تدبیری بکند.
6263---0938
* کاش رئیس محترم دستگاه قضا می‌توانست کسانی را که برجام پرخسارت به کشور تحمیل کردند را به دادگاه فرا بخواند!
7345---0912
* با عملکرد ناصواب وزیر سابق راه و شهرسازی، امید خانه‌دار شدن قشر مستضعف به یأس تبدیل شد!
8495---0911
* برخی بازیگران داخلی متاسفانه برای معاندان نظام مثل بی‌بی‌سی نیز به ایفای نقش می‌پردازند. خانمی که در فیلم‌های داخلی
«شکوه زندگی» و «قصر شیرین» بازی کرده در فیلم «لرد» بی‌بی‌سی نیز به ایفای نقش پرداخته است. از رسانه‌ ملی و متولیان امر درخواست می‌شود از پذیرش چنین افرادی برای بازی در فیلم‌ها و سریال‌های داخلی خودداری شود.
نادری
* اعلام شد که فقط 25 درصد پزشکان محترم اقدام به دریافت کارتخوان کرده‌اند البته احتمالا اکثر پزشکان عمومی و پزشکان منصف این کار را کرده‌اند. انتظار می‌رود مسئولان وزارت بهداشت با متخلفان قاطعانه برخورد نمایند. اگر همه اقشار متعهد به پرداخت مالیات باشند کشور آن‌قدر به صدور نفت وابسته نخواهد بود که در صورت تحریم کشور دچار مشکل شود.
1713---0915
* با این که بدهی گاز مصرفی خود را پرداخت کرده بودم شرکت گاز بدون اخطار قبلی و بدون اطلاع گاز منزلمان را قطع کرد! پیگیری‌هایم نیز نتیجه‌ای نداشته است. از مسئولان امر درخواست رسیدگی دارم.
0084---0911
* از تاکسیرانی تهران درخواست می‌شود بر تاکسی‌های خطوط مترو نعمت‌آباد تا میدان معلم که توسط تاکسی‌ها به سر خط تبدیل شده و مسافران را سرگردان کرده نظارت داشته باشند. در حالی که این مسیر یک خط می‌باشد که کرایه آن 2500 تومان است تاکسی‌داران این مسیر را به سه خط حیدری جنوبی، حیدری شمالی ومیدان شهید رجائی (زاهدی) تقسیم کرده‌اند و رانندگان تاکسی برای اینکه به مسافران متروی بعدی برسند از رفتن به مسیر حیدری شمالی خودداری کرده و مسافران را در این مسیر سوار نمی‌کنند.
جمعی از اهالی محل
* شاید کمتر از 20 درصد جامعه آماری کشور از خطوط هوایی بهره‌ می‌برند ولی چند روز است که موجی از اعتراض‌ها، مصاحبه‌ها و... به این گرانی بلیط هواپیما اختصاص یافته است ولی دریغ از 80 درصد مردم که بیش از نیمی از آنها درآمدشان کفاف تهیه لوازم اولیه زندگی را نمی‌دهد و حتی از سفرهای ریلی و جاده‌ای هم محرومند! ای کاش برای این اقشار هم تدبیری از این‌گونه موج‌ها و هیجان‌ها آفریده می‌شد.
0049---0911
* ضامن فردی شده‌ام که 400 میلیون وام گرفته است و در حال حاضر از کشور خارج شده و قصد مراجعت ندارد. با اینکه وی دارای ملک و منزل است بانک صادرات اصرار دارد که از من به‌عنوان ضامن بقیه بدهی وی را دریافت کند. وقتی صاحب وام دریافتی دارای ملک در گرو بانک است چرا اقدام به فروش ساختمان و برداشت طلب خود نمی‌کند و مصر است که از ضامن طلب خود را بگیرد. از مسئولان امر درخواست رسیدگی دارم.
شیرین راد
* درصد بالایی از شهروندان در کلانشهرهای کشور بعد از فراغت از کار اول اقدام به مسافرکشی می‌کنند. طبیعی است که ترافیک به وجود می‌آید.
1758---0935
*  مسئولان اجرایی و نمایندگانی که از حقوق‌های 20 میلیونی بهره‌مندند چگونه راضی می‌شوند بخش زیادی از کارگران و مستمری‌بگیران با حقوق‌های 600 هزار و یک میلیون و... با چند سر عائله یک ماه را سپری کنند؟! اگر واقعا دغدغه معاش مردم را دارند تدبیری برای این حداقل حقوق‌ بنمایند که کسی از دو میلیون تومان کمتر درآمد نداشته باشد.
7868---0939
* قیمت‌هایی که در سایت گلدایران در شبکه‌های مجازی اعلام شده هیچ‌کدام در بازار واقعیت ندارد. هرکدام از اجناس در بازار حداقل با دو میلیون تومان افزایش قیمت عرضه می‌شود. اعتراض هم که می‌کنیم می‌گویند می‌توانید نخرید.
بهرامی از اردبیل
* کمر فرهنگیان بازنشسته زیر بار بالا رفتن هزینه‌های زندگی شکسته و شرمنده زن و بچه‌های خود شده‌اند  چرا دولت قانون همسان‌سازی حقوق کارمندان بازنشسته را اجرا نمی‌کند؟
8142---0912
* پیاده‌روهای چهارراه لشکر را شهرداری دارد سنگ‌فرش می‌کند اما زیرسازی ضعیفی دارد که با کوچک‌ترین ضربه یا بارندگی این سنگ‌ها کنده می‌شوند!
7064---0912