kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۹۵۴۳
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۴

مهدی‌زاده: عده‌ای برای حضور در المپیک به دنبال تخریب تیم ملی کاراته هستند

ملی‌پوش کاراته ایران گفت: به نظر می‌رسد عده‌ای در کاراته به دنبال حضور در المپیک هستند و آنها فکر می‌کنند که راه آن تخریب کادرفنی و ملی‌پوشان است.



امیر مهدی زاده در گفت‌و‌گویی با خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: حضور 7،6 ساله روی سکوی قهرمانی آسیا و جهان توقعات را از من بالا برده است و همه دوست دارند امیر مهدی‌زاده همیشه با خوشرنگ‌ترین مدال از مسابقات بازگردد، اما با تغییر وزن من شرایط تفاوت کرده است و نیاز به زمان دارم. امیر مهدی‌زاده هیچ تغییری از لحاظ ورزشی و تمرینی نکرده است و می‌توان صحت ادعایم را از مربیان تیم ملی جویا شد. هنوز در اردوها سختی‌ و زحمت زیادی می‌کشم تا شرایطی که در وزن 60 کیلوگرم داشتم را در وزن 67 کیلوگرم نیز به وجود بیاورم.
وی افزود: تیم ما در حال حاضر در فشار است و هر ماه در یک مسابقه شرکت می‌کند و بچه‌ها مجبور به تحمل کم کردن وزن و استرس هستند. به نظر می‌رسد عده‌ای در کاراته به دنبال حضور در المپیک هستند و فکر می‌کنم راه آن تخریب کادرفنی و ملی‌پوشان است. این موضوعات برای تیمی که قهرمان دنیا است و ملی‌پوشان که همیشه در میان بهترین‌های جهان حضور داشتند، ناراحت‌کننده است.
وی با اشاره به باقی ماندن 8 مرحله از مسابقات کاراته وان برای کسب سهمیه المپیک گفت: هنوز هشت هزار امتیاز دست نخورده باقی مانده است و با کسب این امتیازات سرنوشت هر ورزشکاری به طور کامل تغییر می‌کند. نمی‌دانم در ایران چه اتفاقی افتاده است که از الان در حال تقسیم سهمیه المپیک هستند. این کارشناسان با نادیده گرفتن هشت هزار امتیاز باقی مانده نشان می‌دهند واقعا غیر حرفه‌ای هستند. با شنیدن صحبت‌های این دوستان به خوبی مشخص است که به دنبال صحبت‌های مغرضانه هستند.