kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۸۴۰۷
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۰
رئیس پلیس آگاهی کرمانشاه مطرح کرد:

دادستان قلابی کرمانشاه در دام پلیس

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت: یکی از کلاهبرداران حرفه‌ای که با جعل عنوان دادستان اقدام به سرقت اموال شهروندان کرده بود، دستگیر شد.



سرویس شهرستان‌ها:

سرهنگ محمدرضا امیری اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی استان به تازگی موفق به دستگیری یکی از کلاهبرداران حرفه ای شدند که با جعل عناوینی مانند دادستان، قاضی، دکتر و ... اقدام به کلاهبرداری گسترده از مردم کرده بود.
وی گفت: این فرد پس از کرایه خودروهای سواری از شهرستان‌های مختلف استان به سمت شهر کرمانشاه، در میانه راه و پس از آنکه خود را دادستان، قاضی دادگستری و ... معرفی می‌کرد با جلب اعتماد راننده، در میانه راه اقدام به خرید آبمیوه و ریختن داروی بیهوشی در آن کرده و پس از خوراندن به آنها نسبت به سرقت وجه نقد، گوشی همراه و دیگر وسایل با ارزش اقدام می‌کرد.
 رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه تصریح کرد: شگرد دیگر وی اخاذی از زنان بود، به این طریق که وی پس از شناسایی زنان جویای کار، اعتماد آنها را جلب و پس از خوراندن آبمیوه حاوی مواد بیهوشی، طلاجات، پول نقد و گوشی آنها را به سرقت می برد.
این مسئول در پایان گفت: افرادی که مورد کلاهبرداری از این فرد ۴۸ ساله که دارای سوابق متعدد کیفری نیز هست قرار گرفته‌اند در اسرع وقت به شعبه ۲ اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی واقع در میدان لشکر مراجعه کنند.