kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۷۷۲۷
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۱

سید حسن نصرالله: نابودی اسرائیل به طور زنده پخش خواهد شد

دبیرکل حزب‌الله لبنان طی سخنانی به مناسبت سالگرد پیروزی حزب‌ الله در جنگ ۳۳ روزه، تصریح کرد که اگر صهیونیست‌ها وارد لبنان شوند، نابودی اسرائیل بطور زنده پخش خواهد شد.



«سید حسن نصرالله» عصر دیروز از طریق ویدیو کنفرانس، برای حاضران درهمایش بزرگ سیزدهمین سالگرد پیروزی حزب‌الله در جنگ 33 روزه با مردم لبنان سخن گفت.
سید مقاومت خطاب به صهیونیست‌ها گفت: اگر وارد لبنان شوید، نابودی لشکرهای اسرائیل به‌طور زنده پخش خواهد شد. جنگ 33 روزه از واقعیت اسرائیل پرده برداشت و خود مسئولان اسرائیلی اعلام کرده‌اند که جبهه داخلی آنها برای جنگ آمادگی ندارد.
دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت:‌ترامپ دیگر دم از جنگ با ایران نمی‌زند، زیرا فهمیده است که ایران قوی و شجاع است. با توجه به اینکه مسئولان آمریکایی دیگر دم از جنگ با ایران نمی‌زنند، ما در برابر یک پیروزی بزرگ و واقعی قرار داریم.
دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: جنگ علیه ایران به منزله جنگ علیه کل محور مقاومت است و در این صورت، سراسر منطقه شعله‌ور خواهد شد.آمریکایی‌ها فهمیدند که نمی‌توانند به ایجاد دودستگی در نظام ایران دل خوش کنند. ایران ثابت کرده است که از شجاعت برخوردار است و دلیل آن نیز سرنگونی پهپاد آمریکایی و توقیف نفتکش انگلیسی است.
دبیرکل حزب‌الله در مورد علت جنگ 33 روزه گفت که این جنگ، یک جنگ اسرائیلی نبوده، بلکه ادامه حمله آمریکا به افغانستان و عراق بوده است.
سید حسن نصرالله گفت: قرار بود اسرائیل در روز اول و [بعد از] شدن سربازهای اسرائیلی ‌(در جنوب لبنان)، به این مسئله واکنش نشان دهد، ولی آمریکا آن را به جنگ تبدیل کرد و خواستار ادامه آن شد.
وی تصریح کرد که یکی از اهداف این جنگ، سرنگونی حزب‌الله و حذف مقاومت در لبنان، عراق و فلسطین وسرنگونی دولت سوریه و محاصره ایران بوده است و تنها دلیلی که باعث شد که جنگ متوقف شود، این بود که آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها به این نتیجه رسیده بودند که در این جنگ شکست خورده‌اند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سيد مقاومت خاطرنشان کرد: عمران و آبادی بسیاری که در مناطق مرزی لبنان صورت می‌گیرد نشان از اعتماد مردم به توانمندی ما برای مقابله با دشمن و قدرت بازدارندگی ما است. جنوب لبنان از امنیت، آرامش و اطمینان خاطر بهره‌مند بوده و این بهره‌مندی از موضع قوی و پیروز (مقاومت در) میدان است. این خود لبنانی‌ها بوده‌اند که از طریق معادله ارتش، مردم و مقاومت امنیت و آرامش خود را رقم زده‌اند.