kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۵۰۳۷
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۸
ضربه آزاد

نوشابه باز کردن برای میزبان بد!

تیم ملی والیبال برخلاف تصور نتوانست به مرحله نیمه نهایی و در نهایت سکوی قهرمانی لیگ ملت‌های 2019 راه پیدا کند. ملی‌پوشان والیبال کشورمان با شکست برابر لهستان و برزیل به عنوان پنجمی بسنده کردند تا بازهم حسرت رسیدن به سکوی قهرمانی در دل اهالی ورزش باقی بماند.



سرویس ورزشی-

نتایج خوب تیم ملی والیبال در مرحله مقدماتی و شرایطی که تیمها در لیگ ملت‌های امسال داشتند، همه را امیدوار کرده بود که والیبال ایران در شیکاگوی آمریکا رنگ سکوی جهانی را ببیند ولی این اتفاق رخ نداد.
پس از حذف تیم ملی والیبال، خوشخبر سرپرست تیم به تشریح شرایط ملی‌پوشان والیبال در آمریکا پرداخت. او در بخشی از صحبت هایش عنوان داشت: « در شیکاگوی آمریکا نه تنها ما که همه بعد از باخت ایران حسرت خوردند، حتی آمریکایی‌ها. همه با ما همدردی می‌کنند و دلداری می‌دهند. همه می‌گویند حیف شد حتی مسئولان برگزار‌کننده افسرده شدند زیرا با حذف ایران سالن برای بازی‌ها خالی ماند. »
شنیدن این صحبت‌ها از زبان سرپرست تیم ملی تعجب برانگیز بود، ایشان در مصاحبه خود به جای آنکه از دلایل فنی شکست تیم ملی والیبال بگوید، بدشانسی را دلیل ناکامی می‌داند و از افسردگی آمریکایی‌ها بعد از حذف ایران می‌گوید! صحبت‌هایی که باورش برای مخاطبان سخت است.
آقاى خوشخبر مى شود عنوان كنيد چه قرابتی ميان واليبال ايران و آمريكا هست كه آنها از حذف ايران نه تنها ناراحت، بلكه افسرده شدند، اگر نزدیکی هست و ما خبر نداريم، لطفا بگوئيد چرا در بدو ورود تيم ملى به امريكا بدترين رفتار با كاروان ورزشى ما انجام شد، اگر هم نيست چه دليلى دارد آنها از حذف ما تا این اندازه ناراحت و افسرده شوند؟!
بهتر است سرپرست تيم ملى به جاى نوشابه باز كردن براى ميزبان بد مرحله نهايى ليگ ملت‌ها و منحرف نمودن اذهان عمومی از دلایل فنی حذف تیم ملی والیبال از کم شدن انگیزه نزد ملی‌پوشان والیبال می‌گفت. نمایش تیم ملی در مرحله نهایی به ویژه بازی با لهستان نشان داد که گویا تمام هدف ما رسیدن به شیکاگوی آمریکا بود نه ایستادن روی سکوی جهانی.