kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۵۰۳۶
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۸

وزارت ورزش فراموش کرده فدراسیونی به نام تنیس وجود دارد!

به نظر می‌رسد انتخابات فدراسیون تنیس به دست فراموشی سپرده شده و یا عملا نادیده گرفته می‌شود چرا که تاکنون هیچ تصمیمی برای تعیین تکلیف انتخابات این فدراسیون گرفته نشده است.



 برگزاری انتخابات فدراسیون تنیس همچنان در هاله‌ای از ابهام است. در طول چند ماه گذشته بارها رسانه‌ها از مسئولان وزارت ورزش خواسته‌اند پاسخ شفافی در مورد انتخابات تنیس بدهند اما فقط با جمله «نگران نباشید مشخص می‌شود» روبرو بوده‌اند. وزارت ورزش حتی تکلیف سرپرست را برای فدراسیون هم مشخص نمی‌کند زیرا آبان سال گذشته که دوره ریاست شایسته به پایان رسید به او گفته شد که خودش سرپرست است اما هیچ حکم سرپرستی به او داده نشده و الان اصلاً مشخص نیست شایسته تا چه مدت سرپرست خواهد بود.
طبق قانون، دوره سرپرستی شش ماه است اما اکنون هشت ماه از سرپرست بودن شایسته می‌گذرد. در این میان هم هر زمان تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون‌ها اعلام شده، وزارت ورزش اصلاً‌ اشاره‌ای به تعیین تکلیف انتخابات تنیس نکرده و به نظر می‌رسد یا اصلاً مسئولان وزارت ورزش فراموش کرده‌اند که فدراسیونی به نام تنیس هم وجود دارد و یا عملاً دارند تنیس را نادیده می‌گیرند.
در هر حال دلیلش هر چیزی که هست اتفاق خوبی برای ورزش نیست، اگر واقعاً برای وزارت ورزش فرقی ندارد چه کسی رئیس‌شود، بهتر است با تعیین سرپرست و سپس انجام دوباره ثبت‌نام و در نهایت تعیین تاریخ برگزاری مجمع، انتخاب رئیس ‌را برعهده اعضای مجمع بگذارد و در نهایت به این داستان انتخابات تنیس پایان دهد.