kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۴۳۰۲
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۹

کیهان و خوانندگان




33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323
* سیاست کاسه‌لیسی انگلیس برای آمریکا را می‌توان از رفتار خصمانه اخیر این کشور بر علیه مردم ایران مشاهده کرد.
1361---021
* در طی 200 سال گذشته رفتار جنایتکارانه و دشمنانه انگلیس با مردم ایران کمتر از آمریکا نبوده است. حالا زمان تعطیلی سفارت انگلیس فرا رسیده است. باید به حیات جاسوسان روباه پیر در ایران خاتمه داده شود.
8756---0912
* به آقای کواکبیان پیشنهاد می‌کنم هرچه سریع‌تر خبر انحلال گروه دوستی میان انگلیس و ایران را رسانه‌ای کند زیرا در نگاه مردم ایران انگلیسی‌ها دیگر حق داشتن سفارتخانه در ایران را ندارند. وجود این گروه پارلمانی تاکنون فقط محملی برای توجیه قانونی حضور رسمی جاسوسان انگلیسی در ایران بوده است.
4610---0902
* صادق زیبا کلام با اینکه متن  برجام را نخوانده بود از آن حمایت می‌کرد و حالا از مکمل‌های برجام که قطعا آن‌ها را هم نخوانده (مثلFATF ) حمایت می‌کند!
0291---0918
 * برجام سطح حداقلی انتظارات ایران را تامین نکرد همین کافی است تا  نتیجه بگیریم باید مدیریت انقلابی جایگزین مدیریت انفعالی و اشرافی در کشور شود.
ساکی- اندیشمک
* درخت بدون ریشه حکایت توافق هسته‌ای ماست، بدین‌صورت که برای رشد درصنعت هسته‌ای باید محتاج اورانیوم غنی‌شده از خارج باشیم تا تنه برنامه‌ هسته‌ای خشک نشود زیرا ریشه‌اش که اورانیم غنی‌شده است را باید برای زنده‌ نگه‌داشتن فعالیت هسته‌ای از دشمنان طلب کنیم.
1457---0913
* رشد صنعت صلح‌آمیز هسته‌ای اگر در طی 4 سال گذشته متوقف نمی‌شد الان وابستگی اقتصاد به نفت کمتر شده بود و به نوعی می‌توان گفت عمده‌ تحریم‌های ظالمانه آمریکا بی‌اثر بود.
عبدالله علوی حسینی- مسجد سلیمان
* دو روز از امضای برجام نگذشته‌ بود که آمریکایی‌ها برجام را نقض کردند و اجازه ندادند تحریم‌ها آن‌گونه که تعهد کردند تعلیق شود، آنچه که امروز از برجام باقی مانده اسکلت آن است زیرا پیکر برجام در ساعات اولی روزهای پسابرجام مرده بود و اکنون مدت‌ها از زمان خاک کردن آن گذشته است.
5411---0918
*  ازسال 57 تا به امروز خط فتنه مزورانه خود را به انقلاب چسبانده است. اکنون زمان پاکسازی پیکره انقلاب از وجود انگل‌‌وار این منافقین فرا رسیده است.
1555---031
* مردم یقین دارند که از این دولت آبی برایشان گرم نمی‌شود. قوای دیگر با رصد نفوذی‌ها و ناراضی‌تراشان و قطع دست آنها و سپردن کار به کاردان باید وارد معرکه شوند والا عده زیادی زیر فشار این مدیریت بی‌تدبیر له خواهند شد.
9590---0914 و 2846---0935
* با پذیرش اینستکس از سوی ایران که نفوذی‌ها آن را آب و تاب می‌دهند مشکلات کشور نه تنها حل نمی‌شود بلکه بیشتر نیز خواهد شد و از همه چیز مهم‌تر این که امکان دور زدن تحریم‌ها به صفر می‌رسد.
0312---0939
* درسال رونق تولید، باید توجه ویژه‌ای به حذف بازار اجناس قاچاق، تقلبی و واردات کالاهای مشابه تولید داخلی داشت، دولت تا به حال در این زمینه حتی برنامه‌ای هم ارائه نکرده است چه رسد به اجرا.
2703---021
* چرا با هنجارشکنان اجتماعی در شمال کشور برخورد جدی نمی‌شود و اجازه می‌دهند رفتار عده‌ای معدود برای ترویج ولنگاری فرهنگی، آهسته آهسته تبدیل به خرده فرهنگ شود. نیروی‌انتظامی باید به این وضعیت خاتمه دهد.
0219----031
* سلبریتی به افرادی گفته می‌شود که صاحب شهرت هستند اما برخی از سلبریتی‌ها در ایران افرادی خود فروخته، افسرده و بیمار روانی هستند که سعی می‌کنند با ایجاد التهاب و نفرت و... شهرتی کسب کنند.
9452---0912
* چه خوب است در روزی که در تقویم‌ها روز شهید نامگذاری شده است حزب‌ا... بدون کمک گرفتن از نیرو‌های دولتی به صورت خودجوش همراه با ائمه جماعات محل از خانواده معظم شهدا سرکشی و در صورت داشتن مشکل برای رفع آنها آتش به اختیار عمل نمایند و خود نیز از برکت و معنویت شهدا وبیوتشان بهره‌مند گردند.
صابر- قائم‌شهر
*درسال 97 رزمندگانی که 6 ماه به بالا در جبهه‌ها حضور داشتند و مدارک مجروحیت در دست نداشتند برایشان تشکیل پرونده شد ولی با گذشت یک سال از تاریخ تشکیل پرونده، هیچ خبری نیست. چرا؟ دوباره ما را فراموش کردند
2805---0916
*تردد خودروهای سنگین در محورهای سه راه تهرانپارس، بزرگراه بسیج و شهید یاسینی در کنار آسفالت خراب این مسیرها رانندگی را برای خودروهای سواری و موتور‌سیکلت‌ها با خطر مواجه کرده است. مسئولین امر برای جلوگیری از بروز حادثه هر چه سریع‌تر اقدام کنند.
9891---0910
*درپیشخوان دولت در چیذر برای دریافت کارت ملی ثبت‌نام کردم 40 هزار تومان دریافت کرد ولی رسیدی که به من تحویل داد مبلغ دریافتی را 25 هزارتومان اعلام می‌کرد آیا نظارتی به عملکرد این قبیل مراکز می‌شود؟!
5196---0912
*اگر در اعلام قبض برق که پیامکی قرار است ارسال شود. اشتباهی رخ دهد چگونه متوجه شویم و چگونه به اصلاح آن اقدام کنیم!
8495---0911
*از آقای روحانی باید پرسید بازنشسته‌ای که ماهیانه یک میلیون و ششصدهزار تومان حقوق دریافت می‌کند چطوری از پس مخارج زندگی برمی‌آید، رشد قیمت‌ها باحقوق اندک بازنشستگان و مستمری بگیران همخوانی ندارد.
8256---0991
*چرا سازمان تامین اجتماعی علی‌رغم دریافت قسمتی از مطالبات خود از دولت، اقدام عملی در خصوص طرح همسان‌سازی حقوق کارگران بازنشسته نمی‌کند؟
2470---0919
*لوازم خانگی به قیمت دولتی برای تهیه جهیزیه بیشتر در استان‌های کردستان، لرستان، کرمان و کرمانشاه توزیع می‌شود. تکلیف دختران عقدکرده در سایر شهرهای کشور چه می‌شود؟ چگونه یخچال 2 تا 3 میلیون تومانی را با قیمت 15 میلیون تومان تهیه بکنند؟
8834---0911
پاسخ روابط عمومی شهرداری تهران
در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه کیهان 98/4/4 تحت عنوان«طرح به اصطلاح جدید ترافیک» به آگاهی می‌رساند: 1- هدف اصلی این طرح کنترل آلودگی هواست که به عنوان رینگ دوم طرح ترافیک اجرایی شده است. 2- براساس این طرح، دیگر ملاک ورود به محدوده زوج یا فرد سابق آخرین رقم سمت راست پلاک‌های خودرو نیست و خودروهای پلاک تهران 20 روز و خودروهای پلاک شهرستان 15 روز می‌توانند به این محدوده به صورت رایگان وارد شوند. در پایان خاطرنشان می‌کنیم خودروهایی که بیش ار روزهای مقرر از این محدوده بخواهند استفاده کنند می‌بایست عوارض پرداخت نمایند که دریافت عوارض برای کسب درآمد نیست و تنها برای کاهش میل مصرف می‌باشد، و هدف اصلی، کنترل آلودگی هوا برای مدیریت عرضه و تقاضای سفر است چرا که کاهش آلودگی هوا وترافیک از مهمترین دغدغه‌های شهروندان تهرانی است.
پاسخ روابط عمومی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای
در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه تاریخ 98/3/26 با عنوان « جاده اصفهان- نائین تقاطع خروجی ورزنه خاموش است» ضمن سپاس از انعکاس دیدگاه‌ها و نقطه نظرات هموطنان و ظرفیت ایجاد شده جهت تعامل و پاسخ‌گویی به مردم، به آگاهی می‌رساند در سنوات قبل به دلیل وجود کانکس نیروی انتظامی و نیاز به روشن بودن محل، اداره برق شهرستان نائین اقدام به نصب تیرهای برق نموده تا روشنایی برای کانکس نیروی انتظامی و محوطه اطراف تامین گردد، لذا تیرهای برق متعلق به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان نمی‌باشد. در حال حاضر نیز به دلیل سرقت سیم و کابل‌کشی، تیر برق‌ها خاموش بوده که با پیگیری‌های اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نائین، اداره برق شهرستان طرحی برای روشنایی آن مسیر ارائه کرده است و مقررشده با همکاری بخشداری مرکزی، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نائین و شرکت برق، روشنایی محل مذکور مجددا توسط اداره برق تامین شود.»