kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۲۲۰۷
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۵

اعتراض کاربران فضای مجازی به رفتار دوگانه رامبد جوان(اخبار ادبی و هنری)

اقدام چند باره سلبریتی‌ها برای به دنیا آوردن فرزندان خود در کشوری دیگر، با واکنش شدید کاربران فضای مجازی همراه شد.

در خبرها آمده که یک زوج بازیگر بناست تا فرزند خود را در کانادا به دنیا آورده و برای وی نیز اقامت در کانادا بگیرند. این اولین بار نیست که بازیگران سینما یک کشور غربی را برای متولد شدن فرزندشان انتخاب می‌کنند، اما آنچه اعتراض ها به «رامبد جوان» را برای این انتخاب برانگیخته، تعارض شعارهای وطن دوستانه وی در برنامه «خندوانه» با تصمیم برای زایمان همسرش در کانادا است.
یک کاربر فضای مجازی در این‌باره نوشته است: «باید از رامبد جوان پرسید دم خروس را باور کنم یا قسم حضرت عباس! آن همه فریاد‌ها که «مردم ایران ما شما رو خیلی دوست داریم»، «ایران خیلی خوبه» را باور کنیم یا این همه تلاش برای به دنیا آوردن دخترتان، صد‌ها کیلومتر دور از خاک ایران و درکشوری که بار‌ها دشمنی‌اش را با ایران ثابت کرده؟!»
کاربر دیگری نیز با تقلید از لحن رامبد جوان در خندوانه نوشته: «مردم ایران، ما خییییییلی شما رو دوست داریم! ولی مردم کانادا رو بیشتر!»
یک نفر دیگر هم این طور نظر داده است: «واسه هنرمندان ما بهترین جا ایران هست که میتونن بابت تظاهر به وطن دوستی پول بگیرن ولی حتی حاضر نیستن بچه شون رو ایران به دنیا بیارن.»
فرد دیگری نیز نوشته: «جالبه همون آقایی که هرشب با صد نفر داد میزد مردم عزیز ایران ما شما رو خیلی دوست داریم، حاضر نشده بچش همون پاسپورتی رو داشته باشه که مردم عزیزش دارن.»