kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۲۱۷۹
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۷

سرمربی تیم ملی بوکس دچار حمله قلبی شد و به ایران نیامد!

سرمربی قزاقستانی به دلیل بیماری قلبی از سفر به ایران و هدایت تیم ملی بوکس بزرگسالان کشورمان باز ماند.

بولات نیازیمبتوف مربی قزاقستانی مدنظر فدراسیون بوکس که قرار بود دیروز (دوشنبه) برای شروع کارش به ایران بیاید، دچار حمله قلبی شد. مسئولان فدراسیون بوکس قزاقستان ضمن عذرخواهی این موضوع را به فدراسیون بوکس ایران اطلاع دادند و بدین ترتیب حضور او در بوکس ایران منتفی است.
این در حالی است که تمامی تمهیدات جهت حضور مربی قزاقستانی در ایران اندیشیده شده و قرار بود نیازیمبتوف به عنوان سرمربی جدید تیم ملی بوکس بزرگسالان عصر دیروز به ایران سفر کند و از امروز در تمرینات تیم ملی حضور پیدا کند که به دلیل مشکل قلبی و بستری شدن در بیمارستان امکان سفر به کشورمان را از دست داد.
قرار است تمرینات تیم ملی بوکس زیر نظر مدیر سازمان تیم‌های ملی و کادرفنی پیگیری شود. لازم به یادآوری است که تیم ملی بوکس کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا نتایج خوبی بدست نیاورد و همین موضوع سبب شد که رئیس‌فدراسیون به سراغ مربی خارجی برود. هر چند که این اقدام او انتقاد برخی کارشناسان از جمله مربیان تیم ملی را به دنبال داشت.
بوکس یکی از رشته‌های مدال‌آور ایران در بازی‌های آسیایی است که سال‌ها از مسیر درست خود دور شده و امید می‌رود در آینده‌ای نزدیک قهرمانانی را مجددا در سطح آسیا معرفی کند.