kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۱۱۸
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۹
دادستان قزوین:

قاتل دانش‌آموز قزوینی در ملأ عام اعدام می‌شود

دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین با اعلام پیگیری اعدام قاتل دانش‌آموز 9 ساله در ملآ‌عام گفت: موضوع قتل در مدرسه را به مدیرکل آموزش و پرورش تذکر داده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی به مناسبت هفته قوه قضائیه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قتل پسربچه 9 ساله در مدرسه حادثه غمبار و تلخی بود و به همین دلیل موضوع را با فوریت و حساسیت تعقیب کردیم.
وی با بیان اینکه این موضوع در کمتر از یک هفته رسانه‌ای شد و کار صدور کیفرخواست آن به انجام رسید، افزود: از دادگاه کیفری استان خواستیم مجازات قصاص در ملاءعام اجرا شود که با پیگیری‌های انجام شده حکم آن صادر شد.
وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه با توجه به وقوع قتل این دانش‌آموز در مدرسه آیا اداره کل آموزش و پرورش قزوین در این امر مقصر بوده است، بیان کرد: همان زمان نامه‌ای به مدیرکل آموزش و پرورش قزوین نوشتیم و موضوع را تذکر دادیم.
دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین اضافه کرد: به این ترتیب دستورالعمل اجرایی در این زمینه به مسئولان این اداره کل ابلاغ شد تا یک نفر را بگمارند که ورود و خروج افراد به مدارس را کنترل کند.