kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۸۱۸۷
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۴

کیهان و خوانندگان




33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* واقعا ننگ بر کسانی که نام خود را سلبریتی می‌گذارند و در برابر حقایق نابینا می‌شوند. از یک سو شعار نه غزه و لبنان سر می‌دهند و از سوی دیگر وقتی با کمک‌های انساندوستانه مردم عراق و حشدالشعبی مواجه می‌شوند آشفته می‌شوند که اینهایی که یک روز با ما در جنگ بودند چرا حالا کمک می‌کنند! این‌قدر هم نمی‌فهمند که اینها در جنگ تحمیلی نیروهای همراه ما در مبارزه با صدام بوده‌اند.
7899---0919
* از دستگاه قضایی درخواست می‌شود جلوی تاخت و تاز سلبریتی‌های بیسواد و نادان را در فضای مجازی بگیرد. آنها در بسیاری از اوقات مطالب بی‌اساس و دور از نزاکت و دیکته شده بیگانگان را در این فضا منتشر می‌کنند.
9087---0901
* خبیث‌ترین دشمن ملت، عزیزترین و کارآمدترین نیروی مدافع انقلاب و کشور را تروریست تلقی می‌کند آن وقت یک روزنامه وابسته و زنجیره‌ای و پایگاه دشمن می‌نویسد که بهترین زمان است که با شیطان بزرگ وارد مذاکره شویم! چرا دستگاه‌های قضایی امنیتی با این مزدورنامه‌ها برخورد نمی‌کنند؟!
شکیبا
* شواهد حاکی از آن است که خسارات و تلفات جانی و خرابی‌های حاصل از سیل‌های اخیر در کشور، ناشی از کوتاهی‌ها و بی‌توجهی‌های برخی مسئولان ادارات و سازمان‌های ذی‌ربط (استانداری‌‌ها، فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها، سازمان جنگل‌ها و مراتع، جهاد کشاورزی، محیط زیست و...) می‌باشد. باید به اینها رسیدگی شود.
محمود بلیغیان - اصفهان
* رئیس مجلس که زورش به رئیس هواشناسی که یک خانم است رسیده و برای توضیح پای ایشان را به مجلس کشیده چرا با دولتمردان ناتوان و فاقد مدیریت که وضعیت اسفناک اقتصادی فعلی را برای مردم به وجود آورده‌اند این برخورد را نمی‌کند.
5364---0912
* الان وقت تسویه‌حساب نیست ولی باید یک روزی مدیرانی که می‌توانستند در کاهش خسارت‌های سیل کار بکنند و نکردند به قصور و کوتاهی‌شان رسیدگی شود.
8873---0936
* عدم حمایت برخی نشریات زنجیره‌ای از سپاه پاسداران حکایت از آن دارد که عوامل غرب‌زده و وابسته به آمریکا از هر آنچه اسباب تکدر خاطر غربی‌ها را فراهم سازد پرهیز می‌کنند. این درجه از بی‌وطنی واقعا نوبر است!
5276---0919
* با سلام بر تمام سروقامتان حافظ دین محمدی(ص) و درخت سرسبز انقلاب اسلامی، یعنی سپاه پاسداران انقلاب، آرزوی قلبی‌ام هم‌رکاب شدن با این عزیزان بوده،‌ هست و خواهد بود!
عباس احمدی‌میانه
* ترامپ رئیس‌جمهور احمق آمریکا باید قبل از تروریست اعلام کردن سپاه پاسداران با مشاوران مشورت می‌کرد و تمام جوانب تصمیم خود را مورد ملاحظه قرار می‌داد. در حال حاضر تمام نیروها و سربازان آمریکا در منطقه مشکل امنیت پیدا کرده‌اند.
8901---0914
* سیل بهاری بود آمد و رفت ولی ما امدادگران فارس، ترک، مسلمان و مسیحی که از سراسر ایران در مناطق سیل‌زده جمع شده‌ایم برای امدادرسانی به هم‌وطنان خود تا روز آخر پای کار هستیم و برای راحتی عزیزان سیل‌زده از هیچ‌ کوششی دریغ نمی‌کنیم.
0832---0916
* رئیس سازمان هلال‌احمر گفت؛ واریز کمک‌های نقدی مردم کشورهای جهان برای سیل‌زدگان کشورمان و هلال‌احمر کشورمان به علت بسته بودن سوئیفت میسر نشد! باید به دولت تدبیر و امید برای این همه دستاوردهای برجام تبریک گفت!
حسامی
* وقت عملی کردن پیشنهاد کیهان یعنی ایجاد محدودیت برای صادرات نفت عربستان از طریق تنگه‌هرمز و دریای سرخ فرا رسیده است. یا امنیت برای همه یا برای هیچ‌کس.
2977---0933
* اگر آمریکا به خودش حق می‌دهد بین خود و مکزیک دیوار بکشد چرا ما حق نداشته باشیم تنگه هرمز را به روی بیگانگان ببندیم.
5364---0912
* خوب است سینه‌چاکان غرب در هر قشر و لباسی که هستند گزارش نیویورک تایمز در مورد یکی از افراد شاغل در نیروی هوایی آمریکا که در جنگ اول خلیج‌فارس شرکت کرده و امروز از طریق زباله‌گردی زندگی می‌کند را بخوانند. وقتی با خودشان این‌گونه برخورد می‌کنند معلوم است که با نوکرصفتان اجنبی خود چه خواهند کرد.
4190---0917
* افشاگر ویکی لیکس (جولیان آسانژ) که پرده از جنایات ضدبشری دولت و ارتش آمریکا در جریان حمله به عراق برداشت، توسط دولت خبیث انگلیس بازداشت و به زندانی که گوانتاناموی لندن نام دارد منتقل شد. این سرکوبگری دولت انگلیس که نقض آزادی بیان است، ثابت می‌کند لندن برخلاف ادعای اتوکشیده‌اش، کشور خفقان با دولتی وحشی و انسان‌کش است. لازم است نسبت به این دیکتاتورمآبی لندن و وجود ضدبشری زندان‌های هولناک در لندن و به خاطر نقش لندن در حمایت از قاتلین مردم عراق، افغانستان، یمن، فلسطین و... یک جبهه جهانی از آزادیخواهان دنیا شکل گرفته و محاکمه و مجازات سیاسیون لندن و آمریکای پلید را پیگیری و اجرا کنند!
0291---0918
* تصویری از ارتش تروریستی آمریکا هست که نشان می‌دهد سربازان این کشور سعی در برافراشتن پرچم کشورشان در هنگام اشغال کشور ژاپن را دارند، آمریکایی‌ها این یک تصویر را در قالب ساخت مجسمه و... بازتاب گسترده‌ای دادند. در سیل اخیر کشورمان صحنه‌های ناب و حماسی بسیاری وجود دارد که باید در موزه‌ها، کتب درسی و... برای آیندگان به یادگار بماند.
مهاجری- آلمان و 1695---0219
* تا قبل از بارش‌های بهاری، رسانه‌های دشمن مدام از خشکسالی و کمبود آب سفره‌های زیرزمینی کشورمان اخباری ناامیدکننده منتشر می‌کردند اما به محض بارش بی‌سابقه و پرحجم باران دشمنان نظام و مردم به فکر گرفتن ماهی از آب گل‌آلود سیلاب افتادند که البته با بصیرت و همدلی تمام مردم ایران با مناطق سیل‌زده، این توطئه کثیف ناکام ماند.
4610---0902
* برای تحقق «رونق تولید» ورود هر کالایی که مشابه داخلی دارد به کشور باید ممنوع شود و نظارت بیشتری روی کیفیت کالا و تولیدات داخلی صورت پذیرد.
2703---021
* کار مافیای جواهر در کشور فقط فروش جواهر قاچاق و به دلار است و خیلی راحت از مالیات ریالی فرار می‌کنند. مسئولین اتحادیه چرا سکوت کرده‌اند؟
3885---0936
* قانون فعلی مبارزه با مواد مخدر کارایی مثبت و مطلوبی ندارد امیدواریم در سال جدید در این قانون برای کارآمد ساختن آن اقدامی صورت بگیرد و شاهد تجدیدنظر در این قانون باشیم.
6263---0938
* کارمندان بازنشسته دانشگاه در شهر کاشان برای بهره‌مندی از خدمات پزشکی و درمانی، به یک بیمارستان ارجاع داده می‌شوند که مشکلات متعددی را برای بازنشستگان داشته است، ویزیت‌های گران و تجویز داروهای خارج از پوشش بیمه موجب پرداخت هزینه‌های زیادی از سوی بازنشستگان شده است، از مسئولین امر تقاضای رسیدگی دارم.
0883---031