kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۸۰۶۷
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۹

به نام امام(ره) به کام دشمنان امام!

تارنمای جماران وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار امام خمینی(ره) که قرار است پایگاهی برای ترویج و انتشار افکار و آراء امام راحل باشد به حمایت از تشکیلات فردی ضد انقلاب و هتاک به ساحت امام راحل(ره) پرداخت.



پس از آن‌که انتقادها به فعالیت‌های مشکوک جمعیت شارمین میمندی‌نژاد در مناطق سیل زده بالا گرفت و اقدامات این تشکیلات در ترویج خرافات، سیاه‌نمایی علیه انقلاب، هتک حرمت شهدا و امام(ره)، تحریف تاریخ اسلام، بدعت گذاری در مناسک دینی و نشر افکار التقاطی که با الگوگیری از جریان استعماری میسیونری انجام می‌شود، مورد اعتراض شدید مردم قرار گرفت. تارنمای جماران بدون توجه به سوابق سوء این جریان ضمن انتشار بیانیه جمعیت شارمین به حمایت از این تشکیلات پرداخت.
تارنمای وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار امام خمینی(ره) در حالی به دفاع از تشکیلات شارمین میمندی‌نژاد پرداخته که این فرد نه تنها انقلاب اسلامی ایران را «جرياني بيرون زده از عقده و كج فهمي و خرافه که فقط خون می‌خواهد» توصیف می‌کند بلکه همسو با مقاله موهن «استعمار سیاه و سرخ» که در 19 دی 1356 به امضای احمد رشیدی مطلق در روزنامه اطلاعات منتشر شد؛ رهبر کبیر انقلاب را «هندی زاده» خطاب و به ساحت آن پیر سفر کرده توهین می‌کند. البته این تنها یکی از توهین‌های خانواده شارمین میمندی‌نژاد به مظاهر دینی و مذهبی است. پیش از انقلاب پدرش علمای مبارز و استعمارستیزی نظیر امام خمینی(ره) را عامل انگلستان معرفی می‌کرد، امام زمان را انکار کرده، واقعه غدیر را زیر سؤال می‌برد و دعای ندبه را نیز مهملات می‌خواند. حتی امروز نیز برادرش با توهین به قرآن مجید مدعی الهامات و مکاشفات می‌شود. همچنانکه شخص شارمین نیز خود را جلوه‌ای از مولا علی(ع) در عصر حاضر می‌داند و مدعی حلول روح آن حضرت در کالبدش می‌شود و نام تشکیلات خود را نیز بر همین اساس انتخاب کرده است. الفاظ رکیک و هتاکانه شارمین در بیان تاریخ اسلام و مظاهر و مناسک مذهبی آنقدر زننده است که قلم از بیان آن شرم دارد.
این تشکیلات با حمایت ویژه رسانه‌های بیگانه و ارتباط با برخی مجامع جهانی نفوذ خود را افزایش داده و متأسفانه در داخل کشور نیز ارائه خدمات رایگان نهادهای دولتی و عمومی مثل سازمان صدا و سیما؛ شورای شهر، شهرداری تهران؛ وزارت علوم و فناوری و... به این تشکیلات موجبات گسترش دامنه فعالیت‌های آن را در اقصی نقاط کشور فراهم کرده است. در این میان نهادهای نظارتی با چشم بستن بر همه تخلفات و انحرافات این تشکیلات، منفعلانه به تماشا نشسته‌اند که چگونه دانشجویان و جوانان کشور در دام شارمین میمندی‌نژاد افتاده و اسیر خرافات و افکار ضاله او شده و در قالب گروه‌های امدادی چون سربازان بی‌جیره و مواجب به نشر این خرافات در طبقات مستضعف مشغولند و به یارگیری از میان آنان می‌پردازند.