kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۷۸۹۵
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۴

آغاز رقابت مدعیان لیگ بسکتبال برای فینال

لیگ برتر بسکتبال از امروز شنبه وارد مرحله نیمه نهایی می‌شود تا در برگزاری حداکثر ۱۰ دیدار، فینالیست‌های این فصل مشخص شوند.



پتروشیمی بندر امام، نفت آبادان، شیمیدر تهران و شهرداری گرگان ۴ تیمی هستند که هر یک به انجام دو دیدار و کسب پیروزی در آن در مرحله یک چهارم نهایی لیگ بسکتبال، مجوز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب کردند. این مرحله از مسابقات شنبه آغاز می‌شود و حداکثر تا ۲ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت. در این مرحله که به صورت ۳ از ۵ برگزار می‌شود تیم‌های جنوبی پتروشیمی و نفت رو در روی هم قرار می‌گیرند و شیمیدر و شهرداری گرگان هم به مصاف هم می‌روند.
پتروشیمی میزبان دو دیدار ابتدایی خود در مرحله نیمه نهایی لیگ بسکتبال است. این تیم سال گذشته به عنوان مدافع قهرمانی در لیگ بسکتبال شرکت کرد اما در نهایت به جایگاه سومی بسنده کرد. آنها امیدوارند با پیروزی در دو دیدار ابتدایی نیمه نهایی، گام بلندی برای فینال بردارند. شرایط برگزاری دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی اما متفاوت است. شهرداری گرگان و شیمیدر تهران در حالی این دیدار را برگزار می‌کنند که سهم آنها از تقابلی که پیش از این در این فصل از مسابقات داشتند، یک برد و یک باخت است.
برنامه دیدارهای مرحله نیمه نهایی لیگ بسکتبال به این شرح است:
شنبه ۲۴ فروردین: (* پتروشیمی بندر امام- نفت آبادان * شیمیدر تهران – شهرداری گرگان)
یکشنبه ۲۵ فروردین ماه: (* پتروشیمی بندر امام – نفت آبادان * شیمیدر تهران – شهرداری گرگان)
پنجشنبه ۲۹ فروردین: (* نفت آبادان- پتروشیمی بندر امام * شهرداری گرگان- شیمیدر تهران)
جمعه ۳۰ فروردین: (* نفت آبادان- پتروشیمی بندر امام * شهرداری گرگان- شیمیدر تهران)
دوشنبه ۲ اردیبهشت: (* پتروشیمی بندر امام – نفت آبادان * شیمیدر تهران- شهرداری گرگان)