kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۴۵۶۷
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۰

هاآرتص: آقای ترامپ آرزوهایت درباره ایران را به تعویق بیانداز(خبر ویژه)

یک روزنامه صهیونیستی نوشت مشاور امنیت ملی رئیس‌جمهور آمریکا باید آرزوی براندازی حکومت اسلامی در ایران را به تعویق بیاندازد.



روزنامه هاآرتص در تحلیلی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نوشت: ایران تولد چهل‌سالگی انقلاب اسلامی به رهبری آیت‌الله خمینی را جشن می‌گیرد به رغم مشکلات سیاسی و اقتصادی که این کشور با آن روبه‌رو است، نظام بی‌همتای این کشور هیچ نشانی از نابودی در خود ندارد.
جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا در یک کنفرانس با حضور اعضای سازمان منافقین اعلام کرد که نتیجه سیاست رئیس‌جمهوری آمریکا باید این باشد که انقلاب 1979 آیت‌الله خمینی تا تولد چهل سالگیش بیشتر دوام نیاورد. به همین خاطر پیش از سال 2019 ما در تهران جشن خواهیم گرفت.
سازمان مجاهدین خلق (منافقین) و سلطنت‌طلبان همچنان آرزوی  براندازی دارند اما در زمان کنونی، بولتون و آنهایی که به دنبال این رویا هستند باید آن را به تعویق اندازند.
این روزها ایران تولد چهل‌سالگی انقلاب اسلامی به رهبری آیت‌الله خمینی را جشن می‌گیرد. به رغم مشکلات سیاسی و اقتصادی که این کشور با آن روبه‌رو است، نظام بی‌همتای ایران هیچ نشانی از نابودی و محو شدن در خود ندارد. این نظام قادر به پاسخ به تغییرات اجتماعی و دیپلماتیک است.
انعطاف‌پذیری در این کشور که به نجات شاخه جدایی‌طلب شیعه از قرن 17 میلادی کمک کرده و رفتار سیاسی و دیپلماتیک ایران را نیز نشان می‌دهد.
انقلاب اسلامی گروه‌های متنوعی در خود جای داد.
سرنگونی شاه، مشکل اقتصادی برای اکثر مردم ایران و نفرت از دیکتاتوری در کشور بین تمام گروه‌‌ها مشترک بود.
دیکتاتوری در کشور مانع آزادی بیان، شکل‌گیری احزاب سیاسی و انتقاد به شخصیت‌ شاه و خانواده سلطنتی شده بود.