kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۲۰۸۹
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۷

کیهان و خوانندگان




33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* از زمان امضای توافق هسته‌ای، اروپاییان ادعا می‌کنند می‌خواهند کانال ویژه مالی بازگشایی کنند اما نه تنها اقدام به چنین کاری نکردند بلکه کشورمان را تحریم هم کرده‌اند. آن هم به بهانه‌هایی مثل اینکه چرا جنایتکاری مثل کلاهی عامل شهادت شهید بهشتی و هفتاد و دو تن، در کشور هلند کشته شده است!
8181---0902 و 7472---021
* گستاخی دولتی مثل فرانسه که خودش درگیر مخالفت 80 درصدی مردم این کشور است نسبت به برنامه دفاعی کشور حاصل سیاست وادادگی و التماسی دستگاه وزارت خارجه است.
8853---0912
* آقای رئیس‌جمهور اگر واقعا به این گفته خود که اظهار داشته‌اند ما از ساختن موشک و تقویت بنیه دفاعی کشور دست برنمی‌داریم معتقد هستند باید در برجام نیز نگاه از اروپایی‌ها برداشته و متوجه ظرفیت‌های داخل کشور بشوند.
0220---0935
* اگرچه نرمش وزارت امور خارجه در برجام حاصلش تحریم، تهدید و زورگویی غرب علیه مردم ایران اسلامی شد ولی مردم در روزهای پیش‌رو آماده‌اند تا پاسخ کوبنده‌ای به استکبار جهانی بدهند.
غفوری
* برای دولت شایسته نیست که به جای اعتماد به ظرفیت‌های داخلی و جوانان کشور تمام سعی‌اش بر این باشد که رضایت غربی‌ها را جلب کند، این نوع رفتارها ضربه سنگینی به عزت ملی وارد خواهد آورد.
2811---021
* جز بدعهدی‌ اروپا در برجام چیز دیگری عاید مردم ایران نشده است، می‌بایست آنانی که این خسارت جبران‌ناپذیر را به مردم ایران تحمیل کردند پاسخگو باشند.
3767---0919
* از ریاست رسانه ملی درخواست می‌کنم برنامه مستند خارج از دید را در دیگر شبکه‌ها و در ساعات دیگر از روز هم بازپخش کند تا مردم از روشنگری‌های این برنامه مطلع شوند.
2298---0919
* شبکه سه سیما با پخش برنامه خارج از دید، پرده از بسیاری از ماجرای فتنه و فتنه‌گران را برداشت و حامیان فتنه را همانند فتنه‌گران رسوا کرد.
3885---021
* دستگاه دیپلماسی کشورمان در این پنج سال از بی‌دستاوردترین سازمان‌های دولتی کشور بوده است زیرا با تصویب برجام و عدم تحقق وعده‌های برجامی نتوانست به انتظارات مردم از توافق هسته‌ای پاسخ دهد و حتی با رفتار همراه با ضعف خود موجب اعمال شدیدترین تحریم‌های جدید برعلیه کشورمان شد.
4610---0902
* چون آقای ظریف مدعی شده توافق هسته‌ای هدف اقتصادی نداشته است از صدا و سیما تقاضا دارم صحبت‌های دولتمردان و حامیان آن در رسانه‌های زنجیره‌ای قبل از امضای برجام و روزهای ابتدایی توافق هسته‌ای را بار دیگر پخش کند تا شاید آقایان به یاد آورند که چه وعده‌های اقتصادی به مردم داده‌اند.
6939---017
* آقای ظریف شما شاید فراموش کرده باشید اما مردم هرگز فراموش نخواهند کرد که از طریق وعده‌های اقتصادی و معیشتی به مردم از این جماعت آن همه امتیاز به غربی‌ها دادید و برجام را امضا کردید و باید پاسخگوی این خطایتان باشید نه اینکه فرافکنی کنید.
0176---0938
* خروج آمریکا از سوریه نشانه پیروزی استقامت جبهه مقاومت بوده و به لطف خداوند این جبهه ایثار و شهادت کاری خواهد کرد که آمریکا برای همیشه نام منطقه غرب آسیا را فراموش نکند.
کشمیری
* دولت انگار میلی به پایین آوردن قیمت دلار ندارد وگرنه با توجه به روند رو به کاهش قیمت ارز در سامانه نیما و... قیمت ارز چرا نباید واقعی شود؟ البته نرخ ارز در سامانه نیما باید کاهش پیدا کند تا با قیمت واقعی ارز چرخ اقتصاد به حرکت درآید.
3250---021
* بچه‌های بی‌سرپرستی که در طرح اکرام کمیته امداد به صورت ماهیانه حقوق دریافت می‌کنند، هر ماه با تأخیر 15 روزه حقوق به حسابشان واریز می‌شود. با توجه به تأمین هزینه‌های بچه‌ها تأخیر در پرداخت حقوق، موجب بروز مشکلات مالی برای آنان خواهد شد. لطفا کمیته امداد این نقیصه را برطرف کند.
5585---0905
* همایش بین‌المللی مطالعات اجتماعی سلامت در حالی از سوی دولت آن هم با هزینه‌ای زیاد برگزار شده که فقط 20 نفر در سالن فرهنگستان علوم پزشکی حاضر شده بودند! به تازگی دولت هر اجتماعی را بخواهد توجیه بکند یک عنوان «بین‌المللی» به ابتدای آن اضافه می‌کند!
5568---0936
* عبور مسافرین از عرض جاده ملارد-کرج بسیار خطرناک شده و نیار به نصب تعدادی پل هوایی عابر پیاده احساس می‌شود. از مسئولان شهرداری منطقه درخواست مساعدت داریم.
9622---0990
* اینترنت ماهانه با 160 گیگ حجم و 4 مگ سرعت دارم، 13 روز و 16 گیگ از مصرف این ماه مانده است. چندین پیام آمد که حجم شما رو به اتمام است! سریع ترافیک خریداری کنید تا پهنای باند شما کاهش پیدا نکند؟! آیا اپراتورهای مخابرات هم رویه خودروسازان را در پیش گرفته‌اند؟
0049---0911
* در سال 96 به همراه خانواده در برنامه مسابقه نما به نما از شبکه آی فیلم برنده جایزه شدم ولی تا امروز جایزه را نداده‌اند. امیدوارم با انعکاس موضوع در این ستون به این خلف وعده پایان داده شود.
2158---0914
* تورم و گرانی اخیر مبلغ زیادی را از جیب مردم به جیب دولت منتقل کرده است. حال با بازگرداندن 200 هزار تومان از آن پول به حساب مستمری‌بگیران نمی‌توان انتظار داشت که مستمری‌بگیران از این واریزی خوشحال باشند زیرا مبلغی که در طی این روزها از جیب آنان کم شده بیش از این‌هاست.
لطفعلی‌خانی
* دبیرستان شهید بهشتی در بابلسر پرجمعیت‌ترین آموزشگاه دوره متوسطه این شهر است ولی متاسفانه با داشتن 330 دانش‌آموز نمازخانه مناسب ندارد، با این حال در حیاط مدرسه بنای تجاری ساخته‌اند و به کسب درآمد مشغول هستند!
9208---0938
پاسخ روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای
در پاسخ به پیام مردمی مندرج در روزنامه در تاریخ 97/9/5 در خصوص کمبود امکانات و چراغ‌های روشنایی در آزاد راه تهران- پردیس به آگاهی می‌رساند بنابر اعلام شرکت آزادراه تهران- پردیس، جهت احداث مجتمع خدماتی- رفاهی در این آزادراه موافقت اصولی موردنیاز اخذ شده و در مرحله اخذ مجوز از محیط زیست می‌باشد که در صورت همکاری و مساعدت دستگاه‌های مرتبط از جمله سازمان حفاظت از محیط زیست استان تهران این موضوع به زودی عملیاتی می‌شود. در خصوص احداث روشنایی در آزادراه یادشده نیز به آگاهی می‌رساند عملیات اجرایی پروژه روشنایی این آزادراه با 40 درصد پیشرفت کار به علت مشکلات قراردادی و قضایی شرکت آزادراه تهران- پردیس با پیمانکار قبلی، عملا متوقف شده که با پیگیری‌های صورت گرفته انتظار می‌رود به زودی عملیات اجرایی روشنایی آغاز شود و طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، خرداد ماه سال 1398 به مرحله بهره‌برداری برسد.