kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۹۶۶۰
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۸

نسخه داعشی اسرائیل برای مقابله با حماس؛ سر رهبران حماس را ببرید

نایب رئیس کنست (پارلمان رژیم صهیونیسیت) در واکنش به عملیات استشهادی و پیروزمندانه مقاومت فلسطین دیگر نتوانست سکوت کند و به نخست وزیر این رژیم پیشنهاد داد تا سر رهبران حماس را ببرند و در چاه بیندازند!

پیروزی های فلسطین صهیونیست ها را کلافه کرده و به هذیان گویی انداخته است. این بار نائب رئیس کنست (پارلمان اسرائیل) که نمی توانست خشم خود را کنترل کند گفته، باید محمود عباس و معاونش را ترور کرد و سر رهبران حماس را هم برید و به چاه انداخت.
به گزارش ایسنا، «اورن حازان»، که عضو حزب تندروی لیکود هم هست، در اظهاراتی خطاب به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی تصریح کرد: «آقای نتانیاهو! شما امروز نخست وزیر دولت اسرائیل هستید و شما باید آماده تلافی باشید، تخریب منازل و تعقیب موش و گربه‌ها در پشت خرابه‌ها سودی ندارند و باید انتقال فلسطینیان از مکانی به مکان دیگر را متوقف و سیاست ترور را از سر بگیرید...ما باید سرهای رهبران حماس را قطع کنیم و سرهای بریده آن‌ها را در چاه‌های عمیق بیندازیم به جای اینکه مدام جوانان‌مان را به خاطر عملیات آنها دفن کنیم. من ترجیح می‌دهم فاشیست و نژادپرست توصیف شوم به جای اینکه برادران و خواهران‌مان را دفن کنیم.»
پیش از این نیز گلعاد اردان، وزیر امنیت داخلی رژیم اصهیونیستی نیز گفته بود زمان آن فرا رسیده که اسرائیل در برابر حماس دفاع را کنار بگذارد و حالت تهاجمی به خود بگیرد و ترورهای هدفمند سران تروریست حماس را از سر بگیرد. «یسرائیل کاتز» وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی نیز در واکنش به بالاگرفتن درگیری ها میان رژیم صهیونیستی و حماس، خواستار تخریب منازل سران حماس شده است.
به اعتقاد کارشناسان، این واکنش های عصبی نشان می دهد عملیات های مقاومتی فلسطینی ها و جنگ دو روزه غزه صهونیست ها را کاملا کلافه و سردرگم کرده است. هیچ سیاستمدار دارای مسئولیت رسمی در هیچ نقطه ای از دنیا علنا از ترور و تجاوز و بریدن سر مخالفان سخن نمی گویند، جز مقامات رسمی صهیونیست و سران داعش!