kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۴۲۹۸
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۰

اخبار کوتاه از فوتبال

انتقاد کرانچار از امکانات ضعیف تیم امید
 کرانچار سرمربی تیم فوتبال امید گفت:در حال حاضر در آینده سعی می‌کنیم با تاریخ فیفا اردو برگزار کنیم ولی شرایط آن‌طور که باید‌ و شاید نیست.وی در ادامه گفت: سعی می‌کنیم طبق تاریخ فیفا اردوها را برگزار کنیم. در آینده طبق همین تاریخ اردو برگزار خواهیم کرد و حتی در زمانی که تیم ملی بزرگسالان در جام ملت‌های آسیا قرار دارند سعی می‌کنیم از فرصت استفاده کنیم و اردوهای منظمی برگزار کنیم اما شرایط و امکانات آنطور که باید و شاید نیست. به هر حال مشکل زمین داریم، زمین تمرینی باکیفیت وجود ندارد و با توجه به آب و هوا خیلی از زمین‌های تمرین شرایط ایده‌آلی ندارند و نمی‌توانیم کارهای تاکتیکی زیادی انجام دهیم.سرمربی تیم فوتبال امید در پایان گفت:‌ امیدوارم در ادامه مرتکب‌اشتباه نشویم ما نیاز به بازی‌های دوستانه داریم تا نقاط ضعف وقوت را شناسایی کنیم. بازیکنان باید ارزیابی شوند با توجه به تعداد زیاد بازیکنان در اردو سعی می‌کنیم همه نفرات را آنالیز کنیم تا با یک تیم قدرتمند روانه مسابقات شویم.
همگروهی تیم فوتبال ساحلی ایران با آمریکا، روسیه و تاهیتی
قرعه‌کشی هشتمین دوره رقابت‌های جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی انجام شد و هشت تیم حاضر، رقبای خود در مرحله گروهی را شناختند.تیم فوتبال ساحلی ایران از ۱۵ تا ۱۹ آبان در مسابقات جام بین قاره‌ای شرکت خواهد کرد. هشتمین دوره این رقابت‌ها که پس از مسابقات جام جهانی، معتبرترین رویداد جهانی فوتبال ساحلی به شمار می‌رود همانند هفت دوره قبلی به میزبانی امارات برگزار خواهد شد. قرعه‌کشی این رقابت‌ها صبح دیروز در محل برگزاری مسابقات برگزار شد و هشت تیم حاضر، رقبای خود در مرحله گروهی را شناختند.گروه‌بندی این رقابت‌ها به شرح زیر است:*گروه اول:امارات، مصر، برزیل، اسپانیا*گروه دوم:تاهیتی، آمریکا، ایران، روسیه.برنامه زمان‌بندی مسابقات متعاقبا اعلام خواهد شد.
شوک فدراسیون فوتبال به تیم ملی فوتسال
فدراسیون فوتبال با سفر تیم ملی فوتسال ایران به برزیل و انجام دو بازی تدارکاتی با این تیم مخالفت کرد.تیم ملی فوتسال ایران قرار بود ششم آبان امسال به برزیل سفر کند و دو بازی تدارکاتی با تیم ملی فوتسال این کشور در خاک خودش انجام بدهد. تمام هماهنگی‌های این بازی هم در برزیل انجام شده بود و مسئولان فوتسال این کشور مسائلی از قبیل پخش تلویزیونی و اسپانسرینگ را هم پیش برده بودند.با این حال فدراسیون فوتبال ایران به خاطر آنچه که مشکلات مالی عنوان می‌شود، این سفر را لغو کرده است. این در حالی است که طبق هماهنگی بین مسئولان فوتسال ایران و برزیل، قرار بود برزیلی‌ها هم فروردین ۹۸ برای بازی برگشت به ایران بیایند.شائبه‌ها و زمزمه‌های لغو سفر تیم ملی به برزیل از چند روز پیش شروع شده بود و مشخص نیست حالا با لغو قطعی، آیا برزیلی‌ها حاضر می‌شوند برای بازی برگشت به ایران سفر کنند یا خیر.بدون شک لغو این مسابقه لطمه بزرگی به برنامه‌های تیم ملی می‌زند چرا که کادر فنی از ماه‌ها پیش روی این مسابقه حساب کرده بود و تداوم پروسه محک زدن بازیکنان جدید را برای این مسابقه هم در نظر گرفته بود.