kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۴۲۹۶
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۰

تصمیم عجیب ستاره والیبال و خانه نشینی برای نداشتن پیشنهاد مالی مناسب

یکی از ستاره‌های یک دهه اخیر والیبال ایران تصمیم گرفته یک فصل خانه نشینی را به خاطر نداشتن پیشنهاد مالی مناسب و پایین آمدن کیفیت لیگ به جان بخرد.

سیدمحمد موسوی بدون تیم ماند! این خبر باورنکردنی است؛ اما صحت دارد. بازیکن باتجربه تیم ملی والیبال که در یک دهه اخیر یکی از موثرترین بازیکنان والیبال ایران بوده و حضور ثابت در بازی های ملی داشته، ترجیح داده با شرایط فعلی در هیچ تیم باشگاهی به میدان نرود.سرعتی زن ۱۹۸ سانتی متری که به اعتقاد برخی‌ها نسبت به دوران اوجش افت کرده، همچنان یکی از ستاره های والیبال ایران به حساب می‌آید و خیلی از تیم ها آرزو دارند او را در ترکیب تیمشان داشته باشند.
این بازیکن باتجربه تیم ملی که پس از سه فصل حضور در بانک سرمایه باتوجه به انحلال این تیم تصمیم به بازی در تیم دیگری گرفت، در اولین روزهای نقل وانتقالات به شهرداری ارومیه پیوست؛ اما باتوجه مشکلات این تیم وتصمیم به انحلال آن باشگاه قراردادش رابا آن تیم فسخ کرد. او که سابقه ۱۱ قهرمانی در لیگ برتر دارد و از این حیث رکورددار می باشد، ازسال ۸۵ تا ۹۷ به صورت متوالی و فقط به جز سال ۹۰ درهرتیمی بوده، آن تیم به مقام قهرمانی رسیده است.گرانی دلار و پایین آمدن سطح قراردادهای تیم های داخلی و البته طولانی شدن لیگ نسبت به سال های قبلی باعث شده تا محمد موسوی قید حضور در بازی های باشگاهی را بزند! این تصمیم که به اعتقاد خودش هم از نظر فنی و هم مالی به ضررش به حساب می آید، در شرایطی گرفته شده که موسوی با چند پیشنهاد خارجی هم روبه رو بود؛ اما به دلایل مختلف آنها را رد کرد.آخرین پیشنهاد هم مربوط به تیم هالک بانک ترکیه می شود که موسوی به خاطر پیشنهاد مالی پایین حاضر نشده با این تیم قرارداد امضا کند.
سیدمحمد موسوی با بیان اینکه فعلا نمی‌دانم که آینده چه اتفاقی می افتد. شاید در نیم فصل پیشنهاد خوبی از تیم های خارجی رسید و توانستم در نیم فصل دوم بازی کنم،افزود: به هر حال پیش بینی این را کرده ام که تا آخر فصل به میدان نروم؛ اما از نظر بدنی بتوانم خودم را حفظ کنم. وی با اشاره به اینکه تیم ملی برای من اهمیت دارد و همیشه هم با تمام وجود  برای تیم ملی بازی کرده ام گفت: با این حال وقتی تصمیم گرفتم که در لیگ برتر بازی نکنم، به این فکر نکردم که تیم ملی را از دست بدهم یا خیر. اگر به من نیاز داشتند که سال آینده دعوت می‌شوم و سعی می‌کنم مثل همیشه آماده باشم. اگر هم نه که مشکلی ندارم و به لیگ سال آینده فکر می‌کنم. تصمیم با خودشان است که مرا در تیم ملی بخواهند یا خیر.