kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۱۹۸۱
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۵
دیدار معوقه از هفته ششم لیگ برتر

پرسپولیس - نساجی؛ تقابل دو تیم پرطرفدار پس از 20 سال

یکی از دیدارهای معوقه از هفته ششم لیگ برتر امروز در ورزشگاه آزادی بین دو تیم پرسپولیس و نساجی مازندران برگزار می‌شود.

 چهارشنبه ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی در یک دیدار معوقه از هفته ششم لیگ برتر فوتبال تیم پرسپولیس میزبان تیم نساجی قائمشهر است. مسابقه‌ای که حواشی آن از یکی دو روز پیش آغاز شد و مسئولان نساجی مدعی بودند جاسوس برانکو را از تمرین تیم‌شان بیرون کرده‌اند! برانکو هم به طنز پاسخ نساجی را داد و گفت جاسوس ما کلاه خود و نیزه داشته است! در چنین جوی پرسپولیس به مصاف یک تیم پرطرفدار شمالی می‌رود. شاگردان برانکو با سه تساوی متوالی به رده چهارم جدول رسیده‌اند و برای بازگشت به صدر حداقل یکی دو هفته دیگر باید صبر کنند. سرخپوشان تهرانی اگر بتوانند سه امتیاز را از نساجی بگیرند به رده دوم جدول می‌رسند اما نساجی تیمی سختکوش است که به راحتی تسلیم نمی‌شود.
نساجی در ۵ بازی گذشته فقط یک برد داشته اما تیم جواد نکونام سختکوش و جنگنده است. محمدعباس‌زاده مهاجم اسبق پرسپولیس هم که دوست داشت به پرسپولیس برگردد اما با مخالفت برانکو روبه رو شد حالا می‌خواهد توانایی‌هایش را به رخ برانکو و هواداران پرسپولیس بکشاند با این حال دروازه پرسپولیس در این فصل به سختی باز می‌شود و سرخپوشان با یک گل خورده مستحکم‌ترین خط دفاعی را دارد. حتی اگر بیرانوند ملی‌پوش درون دروازه پرسپولیس نباشد هم گل زدن به پرسپولیس سخت است.
سرخپوشان تلاش می‌کنند با حمایت‌ هواداران نوار تساوی‌هایشان را قطع کنند و سومین برد خود را به دست بیاورند. نساجی هم برای نباختن مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد. چهارشنبه شب در میدان سبز فوتبال مشخص خواهد شد که کدام مربی این بازی را خواهد برد!
این دیدار را رضا کرمانشاهی به عنوان داور، سعید قاسمی به همراه حسن یوسفی به عنوان کمک‌ها قضاوت می‌کنند.
آخرین بازی هفته ششم لیگ برتر قرار بود روز پنجشنبه بین دو تیم استقلال و نفت مسجدسلیمان برگزار شود که به دلیل حضور ۶ ملی پوش استقلال در بازی با ازبکستان این مسابقه لغو شد.
برانکو: بازی سختی در انتظار ما خواهد بود
سرمربی تیم پرسپولیس می‌گوید انتظار دارد هواداران این تیم در مصاف با نساجی حضور پرشوری داشته باشند.
برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم پرسپولیس ظهر دیروز در نشست خبری قبل از بازی تیمش برابر تیم نساجی مازندران اظهار کرد: هم ما و هم شما منتظر بودیم تا لیگ دوباره کار خود را آغاز کند. با تیمی بازی داریم که عضو جدید لیگ برتر فوتبال ایران است و بعد از ۲۰ سال دوباره به لیگ برتر بازگشته است. انتظار دارم که هواداران ما در این بازی حضوری پرشور داشته باشند و همان طور که می‌دانید تعداد کثیری از هواداران نساجی نیز در این بازی حضور پیدا می‌کنند.
وی افزود: مطرح‌ترین تیم استان مازندران، نساجی است و آنها شانس این را دارند تا به شرایط مطلوبی برسند. نکونام هم بسیار موفق بوده و نیازی نیست بگویم تیم نساجی چقدر هواداران متعصبی دارد. شاید جایگاه خوبی در جدول نداشته باشند اما بازی‌های مطلوبی انجام دادند. در تبریز وقتی یک بر یک شدند، توشاک گفت اگر بازی ادامه داشت بازی را می‌باختیم. چند بازیکن خوب جذب کرده‌اند و بازی سختی در انتظار ما خواهد بود. فردا(امروز) بعد از ٢٠ سال نساجی اولین بازی رسمی‌اش را مقابل پرسپولیس خواهد داشت. وی درباره نحوه بازی کردن تیمش مقابل سبک دفاعی نساجی گفت: می‌دانیم حریفان مقابل ما این‌گونه بازی می‌کنند. در جام‌جهانی هم دیدید این بازی گاهی نتیجه بخش است. این مشکل خیلی از حریفان است. در هر تمرینی تلاش می‌کنیم تکالیف تاکتیکی به بازیکنان خودمان می‌دهیم.
نکونام: خوشحالیم که با پرسپولیس روبه‌رو می‌شویم
سرمربی تیم فوتبال نساجی معتقد است رقابت این تیم با تیم‌های لیگ برتری، سطح بازی شاگردانش را افزایش می‌دهد. جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد: از اینکه مقابل پرسپولیس بازی می‌کنیم بسیار خوشحال هستیم. پس از مدت‌ها به لیگ برتر آمده‌ایم و هواداران نساجی می‌توانند تیم‌شان را در بالاترین سطح فوتبال ایران همراهی کنند.او ادامه داد: رخ دادن این اتفاق برای نساجی خوشایند است. بودن در لیگ برتر باعث می‌شود که ما با تیم‌های خوبی روبه‌رو شویم و این مسئله سطح تیم ما را بالاتر می‌برد. امیدوارم فردا (امروز) بازی زیبا همراه با نتیجه برای تیم ما رخ دهد. هم‌چنین از بازیکنانم می‌خواهم دستوراتی که مد نظرم هست را در زمین اجرا کنند.
جواد نکونام در ادامه این نشست خبری در پاسخ به این سؤال که مقابل پرسپولیس بازی تدافعی در دستور کار تیمش قرار خواهد گرفت یا خیر، گفت: پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و با یک بازی یا دو بازی نمی‌شود این تیم را قضاوت کرد. پرسپولیس و هوادارانش همیشه بزرگ بوده و خواهند بود. اینکه چگونه مقابل این تیم بازی خواهیم کرد را هم می‌توانید فردا(امروز) ببینید.