kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۱۸۳۸
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۵

اخبار کوتاه از فوتبال



  ایران- بولیوی در ورزشگاه آزادی
تیم ملی فوتبال ایران قبل از جام ملت‌های آسیا در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی بولیوی خواهد رفت.
مسئولان فدراسیون فوتبال طی هفته‌های اخیر مذاکرات جدی برای برگزاری بازی‌های دوستانه با کشورهای مختلف انجام دادند که در نهایت روی یک دیدار دوستانه به جمع‌بندی رسیده‌اند. طبق آخرین شنیده‌ها دیدار تیم ملی ایران با بولیوی قطعی شده و این مسابقه قبل از جام ملت‌های آسیا در تهران و در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. این دیدار مورد موافقت کی‌روش قرار گرفته و این دیدار در یکی از فیفا دی‌های پیش رو انجام خواهد شد. زمان اصلی برگزاری این بازی به زودی مشخص می‌شود.تیم ملی فوتبال ایران با عراق، یمن و ویتنام در مسابقات جام ملت‌های آسیا همگروه است.
قنبرپور: هیچ اختلافی با برانکو ندارم
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس شایعه اختلاف نظرش با برانکو ایوانکویچ را رد کرد. مصطفی قنبر پور درباره شایعات اختلاف نظر با برانکو اظهار کرد: ما هیچ‌گونه اختلافی با یکدیگر نداریم و در نهایت دوستی و رفاقت کارمان را پیش می‌بریم. نمی‌دانم مسئله اختلاف نظر و این که عنوان شده برانکو خواستار برکناری من است از کجا نشأت می‌گیرد. چیزی که محرز است این است که ما هیچ اختلافی با یکدیگر نداریم. او افزود: من به عنوان مدیر تیم نظاره‌گر تمام کارهایی هستم که باید انجام شود. تمام شرح وظایف‌ها به طور کامل مشخص است و با نظم موجود هر کس وظیفه خودش را انجام می‌دهد. به عنوان مدیر تیم هم همیشه سعی کرده‌ام نیازهای برانکو را برطرف کنم و هر مشکلی داشته باشد حل کنم.
دستور تخلیه خانه پادوانی به همسرش ابلاغ شد
پس از مصدومیتی که برای مدافع پیشین استقلال پیش آمد، حالا صاحبخانه لئوناردو پادوانی نیز آنها را مجبور کرده تا منزل‌شان را تخلیه کنند. پس از مصدومیت لئوناردو پادوانی، مدافع فصل قبل باشگاه استقلال این بازیکن مجبور به خداحافظی از فوتبال و پرداختن به تمرینات فیزیوتراپی برای طی روند درمان خود شد.اما این روزها پادو مشکل تازه‌ای پیدا کرده و صاحب‌خانه این بازیکن در تماس با همسر لئوناردو به آن‌ها مهلت یک هفته‌ای داده‌ تا خانه را تخلیه کنند. لاریسا راوناسلین با تایید این خبر، اظهار کرد: بله. چنین چیزی صحت دارد. به ما فرصت کمی داده شده تا خانه خود را ترک کنیم. من از این همه حمایت تعجب می‌کنم! وی ادامه داد: منتظر وکلای‌مان هستیم تا این قضیه را پیگیری کنیم و مطمئنا آن را پیگیری خواهیم کرد. تاکنون هزینه اجاره خانه‌ای که پادوانی در آن سکونت داشته را باشگاه استقلال پرداخت می‌کرده است. به نظر می‌رسد که باشگاه استقلال قرار نیست زین پس اجاره خانه کنونی مدافع پیشین خود که این روزها در بستری بیماری و  طی مراحل درمان است را بپردازد و بر همین اساس مالک تقاضای تخلیه ملک را کرده است.
طلب ۱۰۰ میلیارد تومانی باشگاه‌ها و سازمان لیگ
 از تبلیغات محیطی!
مدیر بازاریابی سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد، باشگاه‌ها و این سازمان رقمی بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان بابت تبلیغات محیطی در سال‌های اخیر طلبکار هستند. صادق درودگر درباره موضوع تبلیغات محیطی فصل هجدهم لیگ برتر اظهار داشت: در بحث تبلیغات محیطی باید رویکردی داشته ‏باشیم که با شرایط امروز جامعه‌مان تطبیق داشته باشد. در صورتی که مطالبات سازمان لیگ و باشگاه‌ها از تبلیغات محیطی در ‏سال‌های گذشته پرداخت می‌شد بخش زیادی از مشکلات باشگاه‌ها حل می‌شد. در حال حاضر بیش از 100 میلیارد تومان  بابت ‏تبلیغات محیطی در سال‌های گذشته طلبکاریم که هنوز وصول نشده است. اگر این پول بین باشگاه‌ها تقسیم می‌شد 90 درصد ‏مشکلات مالی باشگاه‌ها حل می‌شد. ‏وی افزود: متأسفانه قرارداد تبلیغات محیطی در سال‌های گذشته به گونه‌ای بود که بخش زیادی از مطالبات سازمان لیگ دریافت ‏نشده و ما مجبور به اقدام حقوقی در این زمینه شده‌ایم. برخی شرکت‌ها قراردادها را به صورت نیمه‌کاره رها کرده‌اند در ‏حالی که چهار برابر مبلغ قرارداد از فوتبال درآمد داشته‌اند. شرکت دیگری چون پول قراردادمان را نزد خود نگه داشت خواسته‌هایش را به ما تحمیل کرد. از یک شرکت دیگر مجبور به شکایت شدیم تا بتوانیم حق فوتبال را بگیریم.‏
جدایی مهاجم سابق نفت از تیم عمانی
ارسلان مطهری که چندی پیش با تیم نادی صحم عمان قرارداد امضا کرده بود به دلیل مشکلات مالی این باشگاه قراردادش با این تیم را فسخ کرد. مطهری که یکی، دو هفته پیش صحبت از حضور در کشور عمان بود و گفته می‌شد با تیم نادی صحم قرارداد امضا کرده است، بعد از حضور در این تیم و انجام نشدن تعهدات مالی این باشگاه قراردادش را فسخ کرده و به کشور بازگشته است. مطهری پیش از حضور در عمان، سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های نفت تهران، پارس جنوبی و تراکتورسازی را در لیگ ایران داشت.
زیدان: به زودی به مربیگری برمی‌گردم
سرمربی سابق رئال مادرید از بازگشت خود به دنیای مربیگری خبر داد. زین‌الدین زیدان سرمربی فرانسوی که در رئال مادرید به افتخارات مهمی دست یافت، اکنون از جمله مربیانی است که فعالیت مربیگری نمی‌کند با این حال زمزمه‌های زیادی مبنی بر حضور این مربی در منچستریونایتد بر سر زبان‌ها افتاده است. زین‌الدین زیدان در صحبت‌هایی با شبکه TVE درباره بازگشت به دنیای مربیگری به خبرنگار این شبکه تلویزیونی گفت: من مطمئن هستم که به زودی به دنیای مربیگری باز خواهم گشت. فکر نمی‌کنم که این اتفاق خیلی طول بکشد. این چیزی است که در زندگی من بارها رخ داده و من برای آن آماده هستم.
دستور وزیر ورزش برای ایجاد ۲ کمپ مجهز برای سرخابی‌ها
مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در آستانه دیدارهای حساس دو تیم استقلال و پرسپولیس در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مدیران عامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس دستور داد مقدمات ایجاد و راه‌اندازی دو کمپ مجهز و کامل برای هر دو باشگاه با مشارکت بخش خصوصی و با حمایت دولت را هر چه سریع‌تر دنبال کنند. سلطانی‌فر به مدیران عامل دو باشگاه گفت: ایجاد دو کمپ تمرینی مدرن و در شأن نام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که پر طرفدارترین باشگاه‌های آسیا محسوب می‌شوند در دستور کار ما و شما باشد و قطعا این کار بزرگ، دغدغه مهمی را از دوش هواداران و آینده استقلال و پرسپولیس برخواهد داشت.