kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۱۸۳۵
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۵

توکلی: نمی‌دانم کیانوش رستمی دنبال چه چیزی است!

سرمربی اسبق تیم ملی وزنه‌برداری با ابراز ناراحتی از شرایط پیش آمده برای کیانوش رستمی گفت: با کیانوش حرف زدم اما نفهمیدم دنبال چه چیزی است.



حسین توکلی در تازه‌ترین صحبت‌های خود با اشاره به اوت شدن کیانوش رستمی در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اظهار داشت: مسائلی که پیش آمد اصلا خوشایند نبود اما کیانوش خودش تصمیم گرفت و این کار را انجام داد و خودش هم باید پاسخگو باشد. کیانوش مدال‌های زیادی برای ایران گرفت اما این رویه‌ای است که خودش انتخاب کرد و بارها هم با او در این مورد صحبت کردم. درست است رشته ما انفرادی است اما همراه کارگروهی و کنار هم بودن کمک می‌کند و باعث ایجاد انگیزه و انرژی می‌شود.
توکلی با اشاره به شرایطی که رستمی در حین مسابقه‌اش داشت، تصریح کرد: نباید کار به اینجا می‌رسید و واقعا صحنه بدی بود که ورزشکار خودش وزنه انتخاب می‌کرد و تنها بود. فضای خوبی نبود و کیانوش بدون‌اشتیاق، انگیزه و بدون روحیه داشت کار می‌کرد. نمی‌دانم آن چهره کیانوش، چهره مصمم بود یا پر از اضطراب. اما به نظرم بیشتر در چهره کیانوش حس تنهایی و رها شدن دیده می‌شد که این اصلا خوب نبود و حرکت قشنگی نبود. به نظرم باید این مسئله جمع و جور شود چون ساختن یکی مثل کیانوش به این راحتی نیست.
او افزود: باید چهار نفر بزرگ‌تر جمع شوند و فکری کنند. به هر حال کیانوش کم مدال برای ایران نگرفته است و البته من خودم بارها با او صحبت کردم خودم هم متوجه نشدم دنبال چه چیزی می‌گردد. دوران قهرمانی، دوران کوتاهی است و زود از بین می‌رود و بهتر است ورزشکار دنبال موفقیت‌های بیشتر باشد. حیف نیست یک ورزشکار این همه مدال و فضا را از دست بدهد؟ کیانوش ورزشکار دوست داشتنی است اما خودم هم درک نکردم چه چیزی می‌خواهد.