kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۹۸۵۵
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۴
جمعی از کارکنان بانک هشدار دادند:

عده‌ای به دنبال گماردن یک متهم اقتصادی در هیئت مدیره بانک صادرات هستند

جمعی از کارکنان بانک صادرات در نامه‌ای سرگشاده خطاب به رسانه‌ها نسبت به فشار به مدیرعامل این بانک برای انتصاب یک فرد مسئله‌دار اقتصادی به عنوان عضو ارشد این بانک، هشدار دادند.

در این نامه آمده است: بانک صادرات ایران که یکی از بانک‌های باسابقه کشور می‌باشد طی سال‌های اخیر بر اثر مشکلات متعدد دچار فراز و فرودهایی شده است که این مسائل در نهایت به تاریخ درخشان بانک صادرات آسیب جدی وارد کرد.
خوشبختانه در ماه‌های اخیر با مدیریت جدید بانک تا حدی از این آسیب‌ها و اشکالات کاسته شده است و امید می‌رود با همین مسیر، گذشته مثبت بانک دوباره احیاء شود البته در این میان مشاهده می‌شود برخی افراد ذی‌نفوذ مسئله‌دار سعی دارند فردی را که پرونده فساد اقتصادی وی در دستگاه قضایی همچنان مفتوح است به مدیریت ارشد بانک تحمیل نمایند و حتی شنیده شده قرار است این فرد متهم به فساد اقتصادی در جایگاهی مانند عضو ارشد هیئت مدیره بانک صادرات مشغول به کار شود.
ما کارکنان دلسوز بانک هشدار می‌دهیم اگر فرد مزبور به این سمت گمارده شود تمامی تلاش‌های ارزنده مدیریت جدید بانک زیر سوال  رفته و دوباره همان مشکلات سال‌های گذشته احیاء می‌شود. امید است دلسوزان کشور و نظام بانکی مانع از نفوذ دست‌های ناپاک به سیستم بانکی شوند.