kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۸۷۰
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۳
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی:

رهبری و مردم ایران اجازه ندادند مقاومت شکست بخورد

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد مردم و رهبری ایران با حمایتی که از فلسطین کردند اجازه ندادند مقاومت شکست بخورد.

رمضان عبدالله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین که دیروز در هفتمین مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی سخن می‌گفت، اظهار داشت: جمهوری اسلامی، مردم و رهبری آن به مدت 25 سال در یک کلمه از مقاومت دفاع کردند و نگذاشتند سرنوشت فلسطین تبدیل به آندلس دوم شود و همین مسئله باعث شد مقاومت و امت روحیه خود را بازیابند و از شکست وارد پیروزی‌‌ها شود و ما این موفقیت را امروز جشن می‌گیریم.
 به گزارش فارس، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی با بیان اینکه حل مسئله فلسطین تنها با آزادی قدس شریف ممکن است، تصریح کرد: زمانی که ما از فلسطین جانبداری می‌کنیم به این مفهوم است که تنها راه حل مسئله فلسطین مقاومت است و ما مانند توافقنامه اسلو در دام بعضی تله‌‌ها نخواهیم افتاد.
سید ابراهیم امین السید رئیس شورای سیاسی حزب‌الله لبنان نیز در این اجلاس گفت: پیروزی در سوریه نزدیک است و این پیروزی با تلاش‌های جمهوری اسلامی ایران، روسیه و همچنین سوریه به دلیل ثبات رهبری و پایداری مردم و وحدت میان اقشار مختلف مردم سوریه صورت گرفته و این‌ها عوامل مهمی است که در مجموع باعث پیروزی مردم سوریه شده است.
اسماعیل هنیه نخست وزیر دولت فلسطین نیز که از طریق ویدئوکنفرانس در اجلاس دیروز سخنرانی می‌کرد تاکید کرد: ایران در زمینه‌های سیاسی و رسانه‌ای حمایت‌های زیادی از فلسطین کرده است.